verification

Ben268
Level 2
Utrecht, Netherlands

verification

Ik ben al 2 weken bezig om mijn account verificatie rond te krijgen.

Rijbewijs mailen is gelukt, maar er komt op mijn Handy geen SMS binnen om de 2e stap van de verificatie  (mailen van foto) rond te krijgen .

Ze hebben nu ook nog hun uitbetalingen aan mij stopgezet!! Kan het nog onbeschofter.....

 

De service van Airbnb is ronduit miserabel.  Al 10 x gebeld, 20X gemaild, ze komen er niet uit.

 

Ik overweeg nu te stoppen met Airbnb vanwege hun ronduit onbeschofte service. Maar ik heb nog enkele Airbnb boekingen openstaan voor de verhuur van mijn huisje. Die ga ik dan maar cancellen.

 

Iemand een idee hoe ik die ellendige verificatie rondkrijg? 

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Ben268 

 

Dit is de Engelstalige community, er is ook een Nederlandstalige : Community-Center-Dutch

Misschien kan @Quincy je bericht even verplaatsen.

 

Als je je uitstaande reserveringen zelf annuleerd, krijg je ook nog eens straf van Airbnb.... beter voorkomen door aan Airbnb te vragen de uitstaande reserveringen te annuleren ivm de ontstane technisch onwerkbare situatie .

 

Verificatie zou normaal gesproken gewoon moeten werken, je bent niet de enige host in NL op Airbnb.

Al werden er wel regelmatig problemen met uploaden van het ID gemeld, maar ik begrijp dat je die ronde al bent doorgekomen.

 

Wat was de reactie van Airbnb mbt je probleem ?

Ben268
Level 2
Utrecht, Netherlands

Hoi Emiel,

 

Airbnb reageert inhoudelijk nergens op, alleen wat vage mails dat ze er al mee bezig zijn. IK heb na week stress een IT-er ingehuurt. Die heeft het probleem nu verholpen (Airbnb systeem zit inderdaad vol met fouten). Verbaasd me ook niet: zelfs de reply van dit antwoord type ik nu al voor de 3e keer, omdat verzenden niet lukt. 

Ik ga me nu oriënteren op Booking.com Dat kan nooit slechter zijn dan Airbnb.......

 

Groeten, Ben

 

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf