Heeft het verhuren je geïnspireerd om iets nieuws te proberen of een nieuwe vaardigheid te leren?

Quincy
Community Manager
Community Manager

Heeft het verhuren je geïnspireerd om iets nieuws te proberen of een nieuwe vaardigheid te leren?

Heeft het verhuren je geïnspireerd om iets nieuws te proberen of een nieuwe vaardigheid te leren_.jpg

Hoi allemaal 👋

Uit wat ik hier op het Community Center heb gelezen, gaat hosten vaak verder dan alleen het verwelkomen van gasten. Van communicatie en organisatie tot probleemoplossing en creativiteit, veel hosts ontwikkelen onderweg nieuwe vaardigheden.

Daarom vroeg ik me af: heeft het hosten jou geïnspireerd om iets nieuws te proberen of een nieuwe vaardigheid te leren?

Het kan iets praktisch zijn, iets creatiefs, of zelfs een vaardigheid waarvan je niet had verwacht dat je die door het hosten zou ontwikkelen.

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Quincy

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

1 Antwoord 1
Quincy
Community Manager
Community Manager

@Katja202 @Bob297 @Mirjam0 @Mieke0 @Kirsten266 @Emiel1 heeft het hosten jullie geïnspireerd om iets nieuws te proberen of een nieuwe vaardigheid te leren?

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.