Emiel1 Top Contributor Verzekering Een woning of deel ervan verhuren via Airbnb kan problemen o... Laatste reactie Een woning of deel ervan verhuren via Airbnb kan problemen opleveren met de opstal- en/of inboedelverzekering.Het is meestal ... Laatste reactie
Quincy Community Manager Heeft het verhuren je geïnspireerd om iets nieuws te probere... Hoi allemaal Uit wat ik hier op het Community Center heb g... Laatste reactie Hoi allemaal Uit wat ik hier op het Community Center heb gelezen, gaat hosten vaak verder dan alleen het verwelkomen van ga... Laatste reactie
Tanja473 Level 2 Kosten gas, water en elektra aftrekbaar voor belasting als p... Goedemiddag, Klopt het dat je kosten van gas, water en elekt... Goedemiddag, Klopt het dat je kosten van gas, water en elektra mag aftrekken van de belasting als particuliere verhuurder? Ik...
Quincy Community Manager Wat zijn jouw hostingdoelen voor 2026? Nu het nieuwe jaar begint, is dit het perfecte moment om t... Nu het nieuwe jaar begint, is dit het perfecte moment om terug te kijken op wat goed werkt en om nieuwe doelen te stellen. ...
Umberto Community Manager Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! Fijne feestdagen vanuit het Airbnb Communitycentrum! ... Laatste reactie Fijne feestdagen vanuit het Airbnb Communitycentrum! Het jaar loopt alweer op z’n einde, dus we willen jullie graag he... Laatste reactie
Quincy Community Manager Feestelijke versiering: ja of nee? 🎄 Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie een fijne week hebben! ... Laatste reactie Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie een fijne week hebben! Kerst staat alweer voor de deur en veel hosts zijn hun accommodat... Laatste reactie
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.