Aankomst dag instellen per periode

Noor-En-Mat0
Level 2
Netherlands

Aankomst dag instellen per periode

Hallo medeverhuurders,

 

Ik verhuur al zes jaar dus begrijp hoe de instellingen werken maar volgens mij heeft Airbnb weer eens een slechte update gedaan. Voorheen kon je per periode een min aantal dagen EN een gewenste aankomstdag instellen. Ik zie die laatste optie nergens meer. Je kunt alleen nog aankomstdagen uitsluiten waardoor ik nu bijv verplicht word altijd op vrijdag een incheck te doen. 

Ik heb het ook al via het hulpcentrum gevraagd maar nog geen reactie.

 

Zie ik iets over het hoofd? 

 

Ik wil dus de ene vakantie op vrijdag bijv inchecken en aan ander weekend op zaterdag. Klopt het dat dit niet meer kan?

 

Dank voor jullie reacties. Gr, Noor

 

3 Antwoorden 3
Caroline2674
Level 2
Antwerp, Belgium

Ik heb net hetzelfde probleem ontdekt. Heb je een antwoord hierop gevonden? Bedankt!

Mischa-and-Cornelleke0
Level 1
Koudekerke, Netherlands

Goedemorgen, ik krijg het ook niet meer voor elkaar. Dat is wel behoorlijk irritant. Mocht je een reactie krijgen, wil je dit dan even delen? Ik zal ze ook wel even bellen, maar meestal schiet ik daar niks mee op, omdat ik dan een onverstaanbaar persoon krijg uit India ofzo🙃.

Even een update: ik heb ze gebeld en nu zei ze dat ik naar 'account' moet en daar de professionele tools aan moet zetten. Dit heb ik gedaan, maar zie helaas nog geen verschil. Mocht het jullie wel lukken dan hoor ik het graag.

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf