Hallo allemaal,
AI is nogal controversieel, maar wordt ...
Laatste reactie
Hallo allemaal,
AI is nogal controversieel, maar wordt tegenwoordig steeds gewoner bij veel mensen. Of het nu via Alexa,...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
In de Nederlandse en Duitse schoolvakanties kunnen gasten bij ons op zaterdag of zondag aankomen met een minimaal verblijf van 6 nachten. De 6 nachten hebben ik kunnen instellen. Waar kan ik de vaste aankomst- en vertrekdagen invoeren?
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
Hieronder nog even het deel van het regelset-scherm waar de gewenste instellingen staan.
Je kiest mininum verblif (6 nachten) en indien gewenst ook een maximum verblijf.
Vervolgens vink je de dagen aan waarop NIET in-gechecked kan worden (ma-vr)
Je slaat de regelset op onder een bepaalde naam.
Vervolgens selekteer je de gehele(!) vakantieperiode op de kalender en voeg je de regelset toe.
Vergeet niet op te slaan.
Success
Welkom @Hendrikus-Antonius-Johannes0! Misschien weet @Emiel1 meer hierover.
(@Emiel1 hopelijk is het oké dat ik je hier getagd hebt)
Als het voor de hele kalender is, dan kan het ingesteld in de beschiksbaarheid-instellingen, laatste optie:
Maar ik begrijp dat je het alleen voor een bepaalde periode is wilt instellen.
Dat kan met een regelset (+ nog meer instelbare opties), maar dan moet je wel "professionele verhuur tools" actief hebben om deze te kunnen gebruiken, meer hierover:
https://www.airbnb.nl/help/article/2499
Een regelset voeg je toe aan een geselecteerde periode op de kalender.
Is overigens alleen beschikbaar voor desktop (dus niet de app), meer:
https://www.airbnb.nl/help/article/2061
Hieronder nog even het deel van het regelset-scherm waar de gewenste instellingen staan.
Je kiest mininum verblif (6 nachten) en indien gewenst ook een maximum verblijf.
Vervolgens vink je de dagen aan waarop NIET in-gechecked kan worden (ma-vr)
Je slaat de regelset op onder een bepaalde naam.
Vervolgens selekteer je de gehele(!) vakantieperiode op de kalender en voeg je de regelset toe.
Vergeet niet op te slaan.
Success
Hallo Emiel1,
Dank voor je reactie en meedenken. Ik kom er helaas nog niet helemaal uit.
Ik zie het volgende op mijn scherm.
Vervolgens selecteer ik de dagen zie onderstaand
Ik kies voor opslaan. Ik kan dit geen naam geven. Zit ik bij een verkeerd scherm te kijken? Jouw scherm ziet er nl. anders uit. De door mij gekozen aankomst en vertrekdagen wil ik nu graag koppelen aan de periode 4 juli tot en met 30 augustus 2026. Alle andere perioden kunnen de gasten dagelijks aankomen met een minimum verblijf van 3 nachten.
Alvast dank voor je reactie.
Dat scherm kan alleen worden gebruikt om aankomst/vertrekdagen in te stellen voor de alle data (dus geldt dan voor de hele kalender)
Je zult regelsets moeten gebruiken,zoals ik heb aangegeven, om dat voor een specifieke periode in te kunnen stellen (de genoemde schoolvakanties). Dat werkt echter alleen op een desktop (dus kan niet in de app) en"professionele verhuurtools" moet geactiveerd zijn in je account.
Volg de instructies voor aanmaken regelset zoals ik eerder heb aangegeven, dan komt het goed !
Ik gebruik zelf ook vaak regelsets en geeft veel meer flexibilteit dan de "standaard" bechikbare opties.
Hallo @Hendrikus-Antonius-Johannes0, heb je de reactie van Emiel gezien? Het zou enorm fijn zijn als je ons zou kunnen laten weten of het gelukt is. Je kunt overigens ook Emiel zijn antwoord als "Beste Antwoord" selecteren.