Ik wil graag hulp voor het maken van een advertentie voor he...
Laatste reactie
Ik wil graag hulp voor het maken van een advertentie voor het verhuren van een huis
Laatste reactie
Via Airbnb een fotograaf geboekt. Na drie maanden wachten op de foto's de verkeerde foto's op onze site. Wanneer ik Airbnb contacteer krijg ik iemand aan de telefoon precies van een ander planeet die het probleem niet (wil) begrijpen...
Hallo @Ysabel28 heb je een ervaring geboekt bij Airbnb?
dan moet je toch bij de aanbieder van de foto’s zijn om de juiste foto’s te krijgen?
Beste, neen airbnb zorgt voor de fotograaf en het gebeuren.Want je betaald ook aan airbnb. Dit koste 250 euro. En airbnb zet de foto's op je cite.
Gewoon volhouden Isabel. Blijven bellen en schrijven. Uiteindelijk tref je iemand die verstaadbaar is die die je wil helpen.
Wat heb je laten fotograferen?
Onze ruimte volhouden ja maar ik heb wel andere dingen te doen en het frustreert me enorm. Wij zouden zulke service moeten bieden aan onze gasten...
Hallo @Ysabel28, dit klinkt erg vervelend. Heb je ondertussen wel weer iemand anders kunnen spreken?
Dag neen, nog niemand gesproken. Ik probeer het morgen nog eens. Het probleem is dat het me enorm frustreert en ik na ieder contact eventjes moet kalmeren. De mensen aan de telefoon verdienen ook geen gefrustreerd persoon aan de telefoon. Maar ik heb altijd mensen die gebrekkig engels spreken en die aan de intonatie van de stem laten uitschijnen dat ze het probleem niet begrijpen. Eerlijk gezegd ik vind het hele voorval een enorm bron van ergernis. Zeker gezien het al zo lang duurt. Ik bekijk morgen alle gegevens en zou graag kunnen mailen met iemand om dit op te lossen. Mvg Ysabel