Dekens voor op de bank, ja of nee?

Quincy
Community Manager
Community Manager

Dekens voor op de bank, ja of nee?

AirbnbDekensOpDeBank.jpeg
Hallo allemaal,

Nu de ochtenden fris zijn en het koudere seizoen weer begint, is er niets fijner dan de dag af te sluiten, opgekruld op de bank met een kopje thee en een zachte deken om warm te blijven.

Omdat sommige van onze gasten ook in de winter reizen, ben ik benieuwd: bieden jullie dekens of plaids aan in jullie advertenties, voor het geval ze lekker knus binnen willen blijven?

Voorzie jij jouw bank van dekens? Ja of nee? Ik hoor graag jullie antwoorden! En heb je een foto van jouw gezellige setup, deel die dan gerust met ons en laat je creativiteit zien! 📸

Laten we elkaar inspireren en onze ruimtes deze periode nóg uitnodigender maken 🏡

Quincy 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

8 Antwoorden 8

Ja, ik heb standaard 3 dekens in het huisje, 2 kleine en een grote. In de zomer trouwens ook veelgebruikt op het terras. 

Hallo @Kirsten266, fijn dat je je gasten van dekens voorziet! Ik kan me zeker voorstellen dat het vaak op het terras gebruikt wordt in de zomer, als mensen misschien gezellig buiten zitten 😊 

Wat was je qua kosten kwijt aan dekens? 

-----

Geen idee. Lang leve de action voor dit soort dingen want zo komen er in de zomer ook wel eens brandgaten ofzo in. En een extra setje voor de wissel

Genoeg winkels om inkopen te doen inderdaad 😊 @Kirsten266 

-----

Nou echt … lang leve de action …. 🎉

Groetjes Katja

Ja hier ook wat dekentjes erbij! In de winter heb ik schapenwollen gebreide dekentjes op de bedden erbij. Staat leuk ennnn wol is behoorlijk sterk… gebeurd niet zo snel wat mee. Ik gebruik ze nu al drie jaar …. 🤞🏻….. heeeeel gevaarlijk om dit zo re zeggen. Waarschijnlijk ligt er straks een glas rode wijn overheen 😳😅🤭

Groetjes Katja

😄🙈

Dat zou enorm ongelukkig zijn @Katja202 😂 Ik hoop dat het niet al te veel tijd heeft gekost om het te breien? 

-----

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.