Hallo, Ik ben een advertentie aan het schrijven. Het aantal...
Laatste reactie
Hallo, Ik ben een advertentie aan het schrijven. Het aantal bedden dat nu zogezegd wordt aangeboden is 0 maar dat moet 2 zij...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Ja, ik heb standaard 3 dekens in het huisje, 2 kleine en een grote. In de zomer trouwens ook veelgebruikt op het terras.
Hallo @Kirsten266, fijn dat je je gasten van dekens voorziet! Ik kan me zeker voorstellen dat het vaak op het terras gebruikt wordt in de zomer, als mensen misschien gezellig buiten zitten 😊
Wat was je qua kosten kwijt aan dekens?
Geen idee. Lang leve de action voor dit soort dingen want zo komen er in de zomer ook wel eens brandgaten ofzo in. En een extra setje voor de wissel
Nou echt … lang leve de action …. 🎉
Ja hier ook wat dekentjes erbij! In de winter heb ik schapenwollen gebreide dekentjes op de bedden erbij. Staat leuk ennnn wol is behoorlijk sterk… gebeurd niet zo snel wat mee. Ik gebruik ze nu al drie jaar …. 🤞🏻….. heeeeel gevaarlijk om dit zo re zeggen. Waarschijnlijk ligt er straks een glas rode wijn overheen 😳😅🤭
😄🙈
Dat zou enorm ongelukkig zijn @Katja202 😂 Ik hoop dat het niet al te veel tijd heeft gekost om het te breien?