Hallo allemaal!
Een van de grootste voordelen van deel...
Laatste reactie
Hallo allemaal!
Een van de grootste voordelen van deel uitmaken van de Airbnb-community is de kans om te leren van ande...
Laatste reactie
Hebben jullie speciale dingen in je Airbnb die je in de loop van de tijd hebt aangeschaft? Bijzondere, leuke of handige dingen?
Ik vind het leuk dat ik papieren hart stickertjes gevonden heb op internet, daarmee plak ik de eerste wc rol dicht en het staat leuk.
Ook heb ik sinds dit seizoen slippers beschikbaar voor de gasten. Fijn als het koud is maar vaak worden ze niet gebruikt.
Hebben jullie ook iets speciaals?
Ik heb mokken, onderzetters en welkomskaartjes laten drukken met als afbeelding de "header" van mijn advertentie, een foto van een familie zwanen die in de sloot voor mijn bungalow langs zwom
@Barbera0 wat een leuk idee! Ik heb me helemaal suf gezocht naar onderzetters die een beetje bij mn Tiny house pasten 😄
Een kleine portable bluetooth speaker @Kirsten266! Sommige gasten namen het mee de badkamer in om muziek te luisteren 😂
Mag ik vragen waar je de slippers besteld hebt? Ben hier ook naar op zoek ☺️
Gevonden voorbije winter bij JYSK , Hoes met 5 paren in verschillende maten
Ik hang gewoon een nog niet begonnen wc rol! Groetjes
Ieder zijn eigen dingen. Mijn inrichting is basic en dat betekent veel meer toiletrollen dan een normaal mens gebruikt. Geen B-merk biertjes en wijn en altijd verse bloemen op tafel. Goede koffie/thee, een douche waar je niet onder heen en weer hoeft te lopen, top kwaliteit bed met top toebehoren, goede grote handdoeken , stopcontact naast bed aan beide zijden voor oplader, en vooral vrijheid van handelen met hulplijn via app, waar ik altijd apart toestemming voor vraag, temeer omdat het vaak wat lastig is om een locatie te vinden. Geef mijn locatie aan via Google maps en zeg: schroom niet om te bellen als het lastig is. Mensen zijn vaak moe en geënerveerd. Klopt, heeft niks te maken met hartjes op toiletrol.