Smartlock digitale sloten

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Smartlock digitale sloten

Hallo! 
Ik ben aan het oriënteren op slimme sloten ipv gewone sloten. Hebben jullie hier ervaring mee in Nederland? 
Op het Engelse forum zie ik wel een hoop info maar niet alles is handig of verkrijgbaar in NL. 

6 Antwoorden 6
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Heeft er iemand ervaring?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Kirsten266, zelf heb ik als host zijnde nooit gebruik gemaakt van smartlocks maar wel heb ik ze gezien toen ik als gast Airbnb gebruikte. Afhankelijk van je situatie als host kan het best handig zijn 😊 Ik zag dat de smartlocks die met de Airbnb app werken op dit moment alleen beschikbaar zijn in de VS en Canada. Zie: https://www.airbnb.co.uk/connect-your-lock 

Misschien hebben andere hosts ervaring met het gebruiken van smartlocks en hopelijk zien je topic hier 😊 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb contact gehad met Danalock, zij werken met Airbnb samen en deze functie werkt wereldwijd dus ook in nederland. Ik ga me er nog eens verder in verdiepen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

l@Kirsten266 dankjewel voor je reactie! Laat nog even weten wat je uiteindelijk gaat doen wanneer je alles onderzocht hebt 😊

-----

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Kirsten266, heb nog wat kunnen vinden qua smartlock? 😊

-----

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.