Welke tips van andere hosts heb jij toegepast in je eigen verblijf?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welke tips van andere hosts heb jij toegepast in je eigen verblijf?

Quincy_0-1731604445529.jpeg

Hallo allemaal! 👋

Een van de grootste voordelen van deel uitmaken van de Airbnb-community is de kans om te leren van anderen en nieuwe inzichten op te doen. Of het nu gaat om kleine verbeteringen in je interieur, slimme manieren om gasten te verwelkomen, of ideeën om efficiënter te werken—er valt altijd wel iets te leren van collega-host 📖

Welke tips, tricks of inzichten heb jij van andere hosts opgepikt en in jouw eigen verblijf toegepast? 👀

Laat ons weten hoe deze veranderingen het verblijf voor je gasten (en voor jou!) hebben verbeterd! Foto’s van voor en na of een kort verhaal over wat wel en niet heeft gewerkt, zouden fantastisch zijn!

Quincy 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

3 Antwoorden 3
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Bob297 @Kirsten266 @Patricia3617 @Mirjam0 @Mieke0 @Katja202 @Barbera0, hebben jullie tips van andere hosts opgepikt en toegepast in jullie eigen advertenties/verblijf? 😊 (Ik hoop dat jullie de tags ok vinden) 

-----

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Tips die ik via dit forum had gezien: 

Ook de mindere punten van je accommodatie benoemen in je advertentie. Dit helpt echt en geeft een reëel beeld. 

en een klein bordje op tafel met ‘welkom NAAM GAST’ 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Goede tips, bedankt voor het delen @Kirsten266! Het benoemen van de mindere punten is inderdaad een goed idee. Het geeft een eerlijk beeld en voorkomt misschien ook dat gasten verrast worden 😊

Dat bordje met de naam van de gast vind ik ook een heel leuk idee. Het is klein, maar maakt het verblijf meteen persoonlijker. Heb jij nog andere dingen die voor jou goed werken?

-----

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf