Afstudeer onderzoek

Thomas2232
Level 2
Zoetermeer, Netherlands

Afstudeer onderzoek

Hallo allemaal!

 

Voor het afronden van mijn master marketing management doe ik onderzoek naar de tevredenheid over het Airbnb platform onder gebruikers.

 

Ik ben op zoek naar gebruikers van het Airbnb platform (zowel hosts als gasten), die een digitale vragenlijst in willen vullen. Dit neemt maximaal 15 minuten van uw tijd in beslag en u zou mij er enorm mee helpen.

 

Daarnaast wordt er onder de deelnemers een Bol.com cadeaubon ter waarde van €25,- verloot.

 

De vragenlijst is in het Nederlands en er wordt vertrouwelijk met de resultaten omgegaan.

 

Alvast heel erg bedankt!

 

De link naar de vragenlijst: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_1NPRLQCtAq8oZZX

6 Antwoorden 6
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Thomas2232 

Een krokodil uit het Zoetermeer (foto en woonplaats...) ?

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Ja dat vindt ik ook vreemd @Thomas2232 ...

Thomas2232
Level 2
Zoetermeer, Netherlands

Dat is apart! Ik zie bij mij wel namelijk wel gewoon alle informatie staan, maar ik zal mijzelf hieronder ook even voorstellen. Ik ben Thomas van Eijk, 24 jaar en kom uit Zoetermeer. Mijn profielfoto heb ik gemaakt bij een opvangcentrum voor krokodillen toen ik in Zuid-Afrika op vakantie was. 


Bedankt voor je bericht! 🙂 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

ingevuld. Succes met het afronden van je master

Het invullen kost overigens maar 5 minuten....... dus mensen help Thomas even 🙂

Thomas2232
Level 2
Zoetermeer, Netherlands

Heel erg bedankt Bob! Het blijkt erg lastig om hosts als respondenten voor mijn onderzoek te benaderen. Airbnb blokkeert namelijk in elke chat verwijzingen naar andere websites (en dus ook naar mijn vragenlijst). Ik hoop via deze community toch het benodigde aantal respondenten (als hosts) te kunnen benaderen en van mijn onderzoek toch nog een succes te maken. Ik ben je echt heel erg dankbaar! 😃

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

**[Content removed in line with - Community Center Guidelines@Thomas2232 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf