[FESTIVAL] Checklist tijdens een pandemie in de meest bevolkte stad van Zuid-Amerika

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] Checklist tijdens een pandemie in de meest bevolkte stad van Zuid-Amerika

Quincy_0-1629798770236.jpeg

Credit: Joao Tzanno @jtzanno (instagram profile)

 

Screenshot 2021-08-24 at 09.10.21.png

 

 

 

 

Dit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het originele topic werd gepubliceerd op de Portugese Communitycentrum door @Beatriz98, en is door ons vertaald.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aanvankelijk stopte de pandemie het hectische tempo van een verblijf in een grote en dichtbevolkte stad als São Paulo. Het tempo van de boekingen werd bepaald door shows, cursussen en evenementen waarbij het meestal ging om zakenreizen met een gemiddeld duur van twee tot vier nachten.

 

sunset.jpeg

 

Er kwamen bij mij mensen aan op dezelfde dag dat er anderen vertrokken. Wanneer ik een appartement na het schoonmaken niet kon controleren, was ik altijd bang dat er misschien iets zou ontbreken voor de gast. 

 

IMG_3687.jpeg

 

Sinds het begin van de pandemie is er veel veranderd in ons leven. Bij het verhuren van accommodatie hebben we de zorg met betrekking tot het schoonmaken vergroot:

  • Desinfectie van al het bedlinnen
  • Ontsmetting van het meubilair
  • Het aanbieden aan gasten van ontsmettingsmiddelen, alcohol 70° in spuitflesje en desinfecterende handgel

 

Quincy_1-1629799459175.jpeg

 

Credit: @beatriz98

 

Ik heb met andere woorden meer items toegevoegd aan de beroemde checklist. Als gevolg van alles wat we er omwille van de pandemie hebben bijgenomen, heb ik mijn voorkeuren voor de manier van verhuren opnieuw geëvalueerd.

 

Vanaf nu wil ik tussen twee reserveringen altijd een nacht vrij houden. Ik heb mijn prijzen aangepast om vanaf vier nachten meer reserveringen aan te trekken. Dit is gezonder en rustiger voor het meisje dat helpt schoonmaken en voor mijn eigen gemoedsrust, want ik hou van een "checklist" en vind het belangrijk er eentje te maken.



Quincy_2-1629799459171.jpeg

 

Credit: @beatriz98

 

De winst is belangrijk, ja. Maar ons welzijn, onze fysieke en mentale gezondheid zijn prioriteiten voor iedereen. We moeten ons goed voelen om veilig verhuren te bevorderen zonder dat er items ontbreken, vooral dan de belangrijkste met betrekking tot hygiëne en desinfectie.

 

Wie heeft er nog tijd nodig voor een checklist zoals ik? En wat ben je van plan om te behouden in de nieuwe routine?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf