[FESTIVAL] Hoe ik na ontslag ben begonnen met hosten

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] Hoe ik na ontslag ben begonnen met hosten

Screenshot 2021-08-25 at 15.11.37.pngDit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het originele topic werd gepubliceerd op de Italiaanse Communitycentrum door @Alexandra516, en is door ons vertaald.

 

Op 16 oktober 2015 ging ik, zoals altijd, naar mijn werk met de vreugde, vastberadenheid en onberispelijke professionaliteit die me kenmerkten. 

Ik herinner me dat ik 's ochtends naar de berichten keek van de kunstenaars die altijd een glimlach bij me uitlokten en hun eeuwige dankbaarheid en vriendschap maakten dat ik er me zo geliefd voelde.

 

De Engelse manager en de Italiaanse manager stonden op mij te wachten in een krap kamertje met een blad papier. """"Onderteken dit document, vanaf morgen werkt u hier niet meer, we hebben helaas geen werk mee voor u."""" Ontslagen!

 

Na 25 jaar in hetzelfde bedrijf, met een dochter die begon te studeren aan de universiteit, met een leven gewijd aan mijn werk en de kunst. Die dag liep ik wenend door de stad, ik herinner me de woede die in mijn ziel ontplofte, een immense pijn, die onbeschrijfelijk is. Ik kon het thuis aan niet eens iemand vertellen, noch aan mijn dochter, noch aan mijn ouders, aan niemand. Het was een schuldgevoel, een schaamte, een smet. Op dat moment had ik zelfs suïcidale gedachten. 

 

Gedurende vijf jaar vocht ik met al mijn krachten door twee grote rechtszaken aan te spannen tegen het bedrijf, die duurden tot juni 2020 met zes topadvocaten. Het heeft niet echt geholpen, ik heb alleen een bedrag gekregen als schikking.

 

Ik had enkel mijn huis om op terug te vallen en startte op Airbnb. Mensen van over de hele wereld, de bescheiden winst, de vreugde van het ontdekken van nieuwe dingen, een hele nieuwe wereld om te verkennen verdreven de negatieve gedachten, de depressie en de angst.

 

Ik moest de tentoonstellingen opgeven en de hulp aan de kunstenaars en toen beloofde ik hun dat ze met me mee konden komen naar mijn huis en de hele wereld konden laten zien hoeveel kunst de geest kon verheffen en licht en kracht kon geven.

 

Kortom, ik heb de ziel van iedereen in mijn huis gestoken, daarom is dit een juweel en zeker niet voor zijn intrinsieke waarde. Ik omhels jullie en hoop op een dag opnieuw groots te kunnen beginnen met een grote, eigen galerie, maar heb nog niet veel geld. Mijn dochter is cum laude afgestudeerd in de geneeskunde, dus dat stelt me erg gerust.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf