[FESTIVAL] Strandschoonmaak

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] Strandschoonmaak

480564_GettyImages-953577420_FORYOU.jpg

 

Quincy_0-1650894103980.pngDit artikel is onderdeel van het CC Festival van de Duurzaamheid. Het oorspronkelijke artikel is door @Clara116 in het Engelstalige Communitycentrum gepost. Hieronder staat de vertaling. De volledige opstelling van het festival kun je hier vinden.

 

-----------------------------------------------------------------

 

Onze Airbnb Host Club groep in Pensacola is van plan om op 16 april weer een "Meet Up/Clean Up" te houden bij een van de vele strandgebieden die helaas voortdurend overspoeld worden met zwerfvuil. We hebben een aantal van de mooiste stranden ter wereld in onze omgeving! Maar velen van ons moeten hard werken als vrijwilliger om ze schoon en mooi te houden als gevolg van het vreselijke "weggooi" gedachtengoed/levensstijl/mentaliteit van het weggooien van afval - gewoon onbewust weggooien. Het is een prachtige gelegenheid om iets heel belangrijks te doen voor ons gebied, andere Hosts te ontmoeten, tips en hacks uit te wisselen en ook nog buiten in de heerlijke zon te zijn. 

 

Er woont een groep daklozen in het gebied waar we gaan opruimen, dus ik heb een paar foto's bijgevoegd van het gebied vorige week. Het zal nog veel erger zijn als we zaterdag aankomen om het op te ruimen. Wat ook erg cool is, is dat het bezoekerscentrum op deze locatie is, dus Hosts kunnen een heleboel geweldige kaarten, gidsen en lokale informatie voor hun Airbnb gasten ophalen, allemaal gratis. Ik ben dankbaar dat we onze krachten bundelen om een verschil te maken. Ik hoop dat andere verhuurders en de leiders in hun communities het zullen horen - deze inspanning kost slechts een beetje van onze tijd maar de beloning is onbetaalbaar.

 

Quincy_1-1650894636994.jpeg_1-1650887315257.jpeg

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf