Quincy Community Manager London, United Kingdom Hoe moedig je gasten aan om bewust om te gaan met energie? Hallo allemaal! Bij het lezen van jullie berichten in de ... Hallo allemaal! Bij het lezen van jullie berichten in de community heb ik gemerkt dat het beheren van het elektriciteitsve...
Iet3504 Level 1 Wormerveer, Netherlands Reservering geannuleerd door host De host heeft mijn reservering geannuleerd. Laatste reactie De host heeft mijn reservering geannuleerd. Laatste reactie
Pim68 Level 2 Amsterdam, The Netherlands CIN-registratie lukt maar niet... Wij hebben al 15 jaar een prachtig 2e huis in Puglia en verh... Laatste reactie Wij hebben al 15 jaar een prachtig 2e huis in Puglia en verhuren altijd via AirBnB maar daarvoor moet je een CIN-registratie ... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Laten je gasten eten achter? Wat doe je ermee? 🥘 Hallo allemaal! Vandaag wil ik graag een discussie starten ... Laatste reactie Hallo allemaal! Vandaag wil ik graag een discussie starten over een onderwerp dat betrekking heeft op veel aspecten van het ... Laatste reactie
Steffie11 Level 1 Ghent, Belgium Aankomstgids flexibeler in gebruik Sinds je als host een aankomstgids kan maken, hoef je niet m... Laatste reactie Sinds je als host een aankomstgids kan maken, hoef je niet meer alle info in berichten naar de gasten te sturen. Dit is inder... Laatste reactie
Cor4354 Level 1 Den Hoorn Texel, Netherlands 5 sterren Ik krijg van mijn gasten op de beoordeling alleen maar 5 ste... Laatste reactie Ik krijg van mijn gasten op de beoordeling alleen maar 5 sterren, toch geeft de site een algehele beoordeling van 4 sterren. ... Laatste reactie
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.