Slechte huurder

Slechte huurder

Geachte,

ik kreeg van zeer onbeleefde en slechte huurder **, een recentie van 1 op 5

met diverse opmerkingen van zijn kant,

 

omgekeerd was ikzelf terplaatse bij hun aankomst ! zeer belangrijk, blijkbaar had Jamil gehuurd voor enkele vrienden,

dus ** is zelf niet aanwezig geweest, wel geeft hij een negatieve beoordeling,

terwijl ikzelf al een klacht heb ingediend daar die groep m'n huis ZEER slordig heeft achtergelaten.

 

ik heb al een extra vergoeding gevraagd, doch dit weigeren ze te betalen.

nu alles is ondertussen opgeruimd

doch ik wil die lage en valse Recentie weg uit mijn profiel

 **Persoonlijke informatie verborgen Communitycentrum Richtlijnen - Het is niet toegestaan om persoonlijke informatie te delen

5 Antwoorden 5
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Gorik2, dit is uiteraard een erg vervelende situatie. Heb je contact opgenomen met Airbnb om dit aan te geven? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Gorik2 
kontakt opnemen met Airbnb
Degene die geboekt heeft was niet aanwezig. Hij kan dan ook geen review schrijven volgens de regels van Airbnb. Review moet verwijderd worden. Gewoon volhouden tot je iemand treft die de de regels kent

 

Ik zit met zo'n zelfde situatie, huurders hebben mijn appartement gehuurd, tot 15-06-2024. hebben mij afgelopen maandag een bericht gestuurd dat ze de woning eerder zullen verlaten en naar Madrid gaan. de schoonmaak is op 11-6 de woning in gekomen en die trof een bende aan. 1 grote asbakken lucht. koelkasten nog vol, kasten met rottende groente erin. sigarettenpeuken in het toilet.

Mijn lakens vol met vieze vlekken erin. 

Huurder hiervan op de hoogte gesteld en ontkent alles. beweert maandag te zijn  vertrokken dat er in de tussentijd een andere huurder in heeft gezeten. dat ik niets kan bewijzen en dat hij een gruwelijk negatieve recensie gaat achterlaten. 

 

Ik heb Airbnb bericht, en die geeft aan dat ik moet proberen om de huurder te benaderen, dit heb ik gedaan maar geen resultaat. 

Ik weet even niet wat te doen, maar de schoonmaak is 3 dagen bezig geweest de woning schoon te maken. 

Hebben jullie tips? 

 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Dick112 zorgen dat je een aircover melding doet mer daarbij de foto’s en facturen van de schoonmaak. 
veel succes. 

Mocht je niet de gewenste reactie krijgen van de Airbnb klantenservice dan zou ik gewoon nogmaals bellen zodat je iemand anders aan de lijn krijgt 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Dick112 
"dat ik niets kan bewijzen en dat hij een gruwelijk negatieve recensie gaat achterlaten. "

Heeft hij dit via de chat op Airbnb geschreven?
of was dit prive?
Als het via de site van Airbnb was dan kun je vragen de review te verwijderen.
Verder zou ik een verklaring van de schoonmakers vragen met een factuur. Deze via Aircover aan airbnb sturen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf