Quincy Community Manager London, United Kingdom Wat is je populairste voorziening? Hallo allemaal, fijne donderdag! Als host weet je dat s... Hallo allemaal, fijne donderdag! Als host weet je dat sommige functies een groot verschil kunnen maken in de beslissing ...
Patricia3617 Level 10 Zutendaal, Belgium Gasten die onderhandelen over de verhuurprijs zoals op de ve... Hallo iedereen, Deze week kreeg ik een aanvraag van 1 gast v... Laatste reactie Hallo iedereen, Deze week kreeg ik een aanvraag van 1 gast voor 1 maand en of we elke week kwamen kuisen?, ik stuur hem een v... Laatste reactie
Janneke40 Level 1 Loon op Zand, Netherlands Huurders die oneerlijk zijn over het aantal gasten Beste hosts, ik heb twee recente ervaringen waarbij gasten b... Laatste reactie Beste hosts, ik heb twee recente ervaringen waarbij gasten bewust voor 1 persoon boeken, en dan met meerdere willen komen. Ze... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Wat is de ideale uitchecktijd? Hallo allemaal! Check-in en check-out tijden zijn essen... Laatste reactie Hallo allemaal! Check-in en check-out tijden zijn essentieel om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden. Het is z... Laatste reactie
Levi96 Level 2 Amsterdam, Netherlands Airbnb app notification badge icon Hello, I have a airbnb notification badge (the one you see w... Laatste reactie Hello, I have a airbnb notification badge (the one you see when you have unread messages) that won’t go away.- I have no unre... Laatste reactie
Stephan4648 Level 2 Amsterdam, Netherlands Maxium aantal gasten amsterdam, hoe zit dat met een baby? Wij krijgen zojuist het verzoek van een potentiele gast. Ze ... Laatste reactie Wij krijgen zojuist het verzoek van een potentiele gast. Ze komen met z'n 4en plus een baby. Mag dat i.v.m. de regels van Ams... Laatste reactie