Factuur voor gast

Katleen11
Level 1
De Panne, Belgium

Factuur voor gast

Hoi, een recente gast vraagt mij om een factuur door te sturen. Blijkbaar doet zijn werk moeilijk ivm terugbetaling omdat zij een factuur nodig hebben. Iemand enig idee wat het proces is, ik vind het niet. Ben sinds enkele jaren host aan de Belgische kust, maar eerste keer dat ik deze vraag krijg. Bedankt voor jullie support! 🙏

1 Antwoord 1
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Katleen11, dit artikel legt uit hoe gasten hun factuur kunnen vinden (zie artikel👈

 

 

Voor gasten

Op het betalingsbewijs dat je per e-mail hebt gekregen vind je een link naar de btw-factuur, onder de servicekosten van Airbnb.

Ga naar je betalingsoverzicht voor meer informatie over je boeking. Als je aanvullende documentatie voor je reis nodig hebt, kun je voor het boekencontact opnemen met je host.

Je btw-factuur voor je boeking vinden:

  1. Ga naar Reizen en selecteer je reis (je moet op een computer of via een browser inloggen op je account).
  2. Klik op Je geboekte woning (als je al op reis bent, moet je misschien op je aankomstdatum klikken).
  3. Klik op Betalingsbewijs ophalen.

Als je meer dan één betaling hebt, ga je naarBetalingen en klik je daarna op de betaling die je wilt openen. Op het betalingsbewijs staat een link naar de btw-factuur.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf