A191 Level 1 Hoe wordt het huurbedrag op mijn rekening gestort? Moet ik een rekeningnummer opgeven? Laatste reactie Moet ik een rekeningnummer opgeven? Laatste reactie
Dany254 Level 2 Kaapverdië Ik woon op Kaapverdië en ik verhuur een suite. Ik ben op zoe... Laatste reactie Ik woon op Kaapverdië en ik verhuur een suite. Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om de uitbetaling op Kaapverdië te laten g... Laatste reactie
Dany254 Level 2 belastingen buiten de Europese grenzen Hoe moeten wij dit aanpakken?Hetzelfde met onze bankrekening... Hoe moeten wij dit aanpakken?Hetzelfde met onze bankrekening die op Kaapverdië gevestigd is?Graag info.Dank je,Dany
Mike2789 Level 1 betaling Beste, de betaling wordt niet aanvaard ondanks alle gegevens... Laatste reactie Beste, de betaling wordt niet aanvaard ondanks alle gegevens correct zijn. Kunt u me verder helpen? Mvg, Laatste reactie
Kelly1854 Level 2 Extra kosten Hallo, wij hebben juist onze 1e boeking via airbnb binnen S... Laatste reactie Hallo, wij hebben juist onze 1e boeking via airbnb binnen Spannend!We hebben onze woning wel al verhuurd en toen vroegen we ... Laatste reactie
Fleur91 Netherlands Level 1 Verhuren in Madrid, Spanje als Nederlander/Hosting in Madrid... Hallo, ik zou graag met iemand in contact komen die als Nede... Laatste reactie Hallo, ik zou graag met iemand in contact komen die als Nederlander verhuurt in Madrid, Spanje, daar eigenaar van onroerend g... Laatste reactie