Pushmeldingen op iPhone

Mieke83
Level 1
Krommenie, Netherlands

Pushmeldingen op iPhone

Ik zou graag een melding in mijn scherm willen ontvangen als ik een nieuw bericht heb ontvangen in de inbox van mijn airbnb app. Ik heb volgens mij alle pushmeldingen aangevinkt in mijn iPhone maar ik zie geen melding verschijnen behalve een 1 naast de airbnb app. Wie zou mij hiermee kunnen helpen? Ik heb een iPhone 7. Alvast bedankt!

4 Antwoorden 4
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Mieke83, heb je dit artikel toevallig gezien? https://www.airbnb.nl/help/article/14  

 

"Je kunt in je meldingsinstellingen kiezen hoe je je meldingen wilt ontvangen, bijvoorbeeld via telefoongesprekken, sms'jes, pushmeldingen naar je Airbnb-app of e-mails."

 

Misschien dat dit helpt 🙂

 

En anders zou het eventueel ook nog te maken kunnen hebben de notificatie instellingen op je iPhone.

 

In dit geval zou ik naar de Instellingen gaan > Zoek de Airbnb app > Notificaties > Notificaties toestaan. 

 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke83
Level 1
Krommenie, Netherlands

Hallo Quincy, ik heb alles nogmaals doorlopen en volgens mij staat alles ingesteld zoals het moet zijn. Ik weet niet meer wat ik zou kunnen doen dus het is wat het is. Bedankt, Mieke

Mieke83
Level 1
Krommenie, Netherlands

Hallo Quincy,

 

Het is me inmiddels gelukt om de instellingen zo aan te passen dat ik bericht krijg dat ik hoor en zie op mijn iPhone.

 

Ik weet niet hoe ik dit 'Gesprek' nu kan beeindigen. Hoe doe ik dat?

 

Groeten,

 

Mieke

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Mieke83, dit is een forum waar Hosts verhalen en tips met elkaar kunnen delen 🙂

 

Als je vragen hebt dan kun je altijd terugkomen en hier klikken 👈 om een gesprek te beginnen. 

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf