Extreme temperaturen in zuidspanje

Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

Extreme temperaturen in zuidspanje

Hallo ,

We houden ons hartje vast, het is nu alvast zo warm,droog, en een tekort aan water dat we met een bang hartje de zomer  ingaan in Mucia (San Javier), hopelijk blijft er water uit de kraan komen en kunnen al onze boekingen doorgaan, heeft er iemand al zo,n toestand meegemaakt? Een reserve waterput is bij ons niet mogelijk ,penthouse op een golfresort 🤔, we voelen ons echt machteloos🥵

3 Antwoorden 3
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Hoi @Patricia3617  

je berichtje was even ‘ondergesneeuwd’ met alle festivalposts

ik volg het nieuws niet zo maar zag inderdaad vandaag op het nieuws dat de warmte zo extreem is. 
Wat een gedoe! Heb je al een oplossing voor je waterprobleem? 

Hallo Kristen , dankjewel voor je bezorgdheid,  ik heb de resort geschreven met mijn "angsten" 😥 , ik heb antwoord gekregen dat ze op voorzien zijn , en dat ik me niet per direct zorgen moet maken , ik wil natuurlijk nu benadrukken dat het een van de gemak is om een appartement te bezitten op een GolfResort, men betaald per jaar tamelijk hoge "community fees" maar het bied ook een gerustelling qua dienstverlening, de zwembaden bvb zullen nooit droog zijn, of de golfcourse zullen altijd groen zijn, de dag dat dit het geval niet meer zou zijn , zal willen zeggen dat heel de regio of heel Spanje  droog zijn, 

Dus ik ben voorlopig een gerustgesteld host 😊,

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Dat is goed om te horen 😊🏡

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf