Felicitaties aan onze Airbnb Superhosts - juli 2024 editie!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Felicitaties aan onze Airbnb Superhosts - juli 2024 editie!

Quincy_0-1720693860990.jpeg

 

Het is die tijd van het jaar om je grote prestaties 🎊, harde werk 🎆 en passie voor hosting ❤️ te vieren. Wij feliciteren al onze nieuwe Superhosts en degenen die deze status nogmaals hebben gekregen! 🙌

 

Wil je iets vertellen over je persoonlijke avontuur? Welke geweldige lessen heb je geleerd en wat waren de motivaties achter het bereiken van dit belangrijke doel? Vertel ons je geheimen 😃

 

Onze community is de plek waar veel hosts voor het eerst naartoe komen voor suggesties of advies over het aanbieden van een geweldige hostingervaring. Dit zou niet mogelijk zijn zonder al onze ervaren hosts die altijd staan te popelen om hun kennis te delen en elkaar te helpen verbeteren. Of je nu een nieuwe Superhost bent die advies zoekt of een ervaren Superhost die zijn wijsheid wil delen, het Communitycentrum is de plek bij uitstek om in contact te komen met leden met dezelfde interesses 🌟

 

Een van de meest ongelofelijke dingen aan onze community is dat het in zeven talen beslaat 🌎 Engels, Frans, Italiaans, Spaans, Portugees, en Duits! Dus sluit je bij ons aan en deel je verhaal met anderen!


Gefeliciteerd en ga zo door, iedereen! 🌟

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

12 Antwoorden 12
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Quincy ik ben helemaal blij met ons 3e jaar superhost. Ook altijd blij met de cadeaubon die we dan ontvangen. 


Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Kirsten266, hoe gaat het? Dit is geweldig om te horen! Gefeliciteerd en op naar jullie 4e jaar Superhost! 🎉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Nou wel dank u dank u! 🙏

Gaan we zeker doen en dank wederom voor de te goedbon. Daar gaan we weer wat leuks voor uitzoeken. In September maar weer eens bij de buren koekeloeren 😉 (Frankrijk it is)

 

 

Groetjes Katja
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Super gaaf @Katja202 & gefeliciteerd! 🎉🏆 

 

Weten jullie al naar welke stad/dorp/natuurgebied jullie willen bezoeken? 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Quincy  The Morvan it is 😃

Groetjes Katja
Marc13141
Level 1
Winterswijk, Netherlands

Hi Quincy,

Superblij om weer Superhost te zijn! Mooi om met Airbnb weer een volgend seizoen te mogen invullen…De tv ad campagne vinden we waanzinnig tof. We ontvangen fijne gasten! Keep up the great work!

Greetz, Marc & Marjolijn

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Marc13141, tof om te horen & gefeliciteerd!! 🎉 Wanneer ontvang je de volgende gasten? 😊 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Rian13607
Level 2
Hoenderloo, Netherlands

Hallo Quincy, een oud gitaarstudent van mij, die tegenwoordig in Antwerpen woont en daar zijn appartement via Airbnb verhuurt raadde me aanmelding aan. En ik heb er geen spijt van. Het is natuurlijk psychologisch... maar een mens waardeert erg waarderingen. Je gasten in de watten willen leggen en de reacties dat ze dit waarderen is fijn. Ik vind het mooi om weer superhost te zijn en heb het zelfs trots via linkedin gedeeld. ps... ik zie mensen die ook cadeaubonnen krijgen. Daar heb ik me nog niet helemaal in verdiept of op ingesteld... maar ben wel nieuwsgierig. voor nu.. dit weekend zijn de appartementen weer bezet ... via airbnb... groeten van Rian Bast

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Rian13607 als je de superhost status voor een jaar achter elkaar weet te behouden dan krijg je een waardebon van 100 euro die je uit kan geven bij je eigen volgende boeking of het aanschaffen van een ‘ervaring’ 

 

sommige mensen (vooral op het Engelse forum) gebruiken de 100 euro om uit te geven aan een ‘ervaring’ zodat ze een fotograaf in kunnen huren voor nieuwe foto’s van hun airbnb 

in mijn geval zit er geen fotograaf in de buurt dus ik gebruik hem altijd voor een nachtje weg

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Rian13607, nog gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status! Ik zag dat @Kirsten266 mooi heeft uitgelegd hoe ze haar kadobon gebruikt 😊 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Arbër1
Level 1
Bruges, Belgium

Hellooo!

Eerste keer superhost, en dat direct bij het eerste jaar!

Heel trots dat alles zo vlot en goed verloopt.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gefeliciteerd @Arbër1🎉

 

Wat is je meest memorabele ervaring met gasten? 👀

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf