Locatie zoeken door huurders Belgische Ardennen werkt niet optimaal.

Astrid330
Level 1
Amsterdam, The Netherlands

Locatie zoeken door huurders Belgische Ardennen werkt niet optimaal.

hallo mede host,

Het verbaast mij dat eea niet na behoren werkt. Stel je zelf voor dat je als zoekende gast min of meer onbekend bent met de Tools van Air B&B, als mede topografisch niet goed onderlegd.

Je opent de website van Air B&B. 
1ste vraag; - waar wil je naar toe. Vult in Ardennen.

Nieuwe pagina opent en laat keuzen zien. Ardennen- België, Luxemburg, etc… Je klikt Ardennen- België aan (ca.90% van de totale oppervlakte Ardennen) Vervolgens wordt er gevraagd; waar ben je naar opzoek. Klik aan; zoek een accommodatie. Vervolgens: wanneer wil je gaan. Klik aan bv Flexibel. Vervolgens: wie komen er; bv volwassrenen 2. Vul in en druk op zoeken. Hierna opent de landkaart en dan mijn verbazing, opent in de Fransen Ardennen. 

Kortom als gast vraag je om lokatie in België en het systeem opent en Frankrijk. 

Ik weet en snap dat men dan in de kaart verder naar wat exactere locaties kan zoeken, maar nogmaals, als je topografisch niet goed onderlegd bent gaat er echt iets mis. 

Ik heb uitvoerig overleg gehad met medewerkers van Air B&B.  De schuld wordt bij Google Earth gelegd. In mijn optiek onzin. Air B&B lijkt mij groot genoeg dit in orde te kunnen krijgen Uiteindelijk beloofde zij mij dat zij het door koppelen naar de verantwoordelijke. Nu alweer twee weken geleden en er is nog niks veranderd. 

Is er bij mede host ook weleens iets dergelijks opgevallen?

MVG Ernst (mede host en partner van Astrid)

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf