Beste,
Ik heb het de afgelopen keer al vaker meegemaakt. Mensen die boeken voor familie/vrienden of voor arbeiders. Bij familie en vrienden komt het er 9 van de 10 keer op uit, dat ze niet kijken waar de AirBnB ligt en er vanuit gaan dat het vlakbij Amsterdam ligt. Uiteindelijk arriveren er mensen met openbaar vervoer en concluderen dan dat het niet in Amsterdam zelf ligt... Vervelend, maar de persoon die geboekt heeft is dan niet aanwezig. Uitleggen aan de familie en vrienden dat dit in de advertentie zelf staat en meermaals is gevraagd via de berichten van AirBnB, maakt dan niet uit.
Nu ook arbeiders gehad die (denk ik) via een organisatie in een AirBnB gezet worden. In eerste instantie lijkt het alsof een arbeider zelf boekt, maar blijkt het later compleet iemand anders te zijn.
Ik wil niet bij elke gast als eerste vragen of die wel voor zichzelf boekt, dat werkt vermoeiend voor de 'normale' mensen die gewoon willen boeken. Doet AirBnB hier zelf iets aan of zijn er extra checks die je kunt doen? Hoe voorkom je dit?