Hallo allemaal,
Nu het jaar ten einde loopt, nemen vele...
Laatste reactie
Hallo allemaal,
Nu het jaar ten einde loopt, nemen velen van ons de tijd om na te denken over hoe de afgelopen 12 maande...
Laatste reactie
Ik heb al weer een tijd geleden een verzoek ingediend bij een gast die veel schade hebben aangericht in ons huis. Dit heb ik via het resolutiecentrum gedaan en toen de desbetreffende gast weigerde te betalen, via het resolutiecentrum Airbnb er bij betrokken. Nu hoor ik van heel de zaak niets meer. Als ik via het helpcentrum een vraag stel, wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Heeft iemand ervaring hoe ik hier door heen kan komen?
Je kunt er niet doorheen komen. Airbnb reageert erg langzaam, en dat geldt momenteel voor iedereen (Mijn ticket over een niet verwerkte uitbetaling staat al 2 maanden open...).
Ja het is erg lastig om er doorheen te komen bij Airbnb, ik heb het ook 2x meegemaakt maar uiteindelijk lukte het gelukkig wel. Succes!!
Vandaag bericht gehad. Het is geregeld. De schade wordt vergoed.
Dat is erg fijn om te horen @Marcel2008!
Airbnb inderdaad niet erg snel met reageren, maar het lijkt erop dat ze alles redelijk snel voor jou hebben afgehandeld. Ik hoop dat dit ook het geval zal zijn voor andere hosts die in hetzelfde schuitje zitten.