Nim440 Level 1 Netherlands host annuleert met als reden dat zij niet mogen verhuren. op... Ik heb een reservering gemaakt. Host geeft aan dat zij niet ... Ik heb een reservering gemaakt. Host geeft aan dat zij niet mogen verhuren. Maar op andere periodes staat het nog steeds te h...
Benjamin966 Level 1 Antwerp, Belgium BNB uitbesteden Hi, Wij zijn bezig met het uitbouwen van een bnb in Antwerpe... Laatste reactie Hi, Wij zijn bezig met het uitbouwen van een bnb in Antwerpen centrum. Het is een gebouw met 3 appartementen waarvan 1 nu suc... Laatste reactie
Lourens4 Level 1 Haaksbergen, The Netherlands zichtbaarheid op platform Hallo Ons appartement biedt plaats aan maximaal 5 personen. ... Laatste reactie Hallo Ons appartement biedt plaats aan maximaal 5 personen. Bij het zoeken op de site zie ik de advertentie alleen voorbij ko... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Vier je carnaval privé of ook als host? Hallo allemaal! Van de kleurrijke optochten in Maastrich... Hallo allemaal! Van de kleurrijke optochten in Maastricht en Den Bosch tot de feestelijke pleinen in Breda en Eindhoven, ...
Little-Creek0 Level 1 Renesse, Netherlands Categorie Wij zijn als nieuwe host ingedeeld in onjuiste categorieën e... Laatste reactie Wij zijn als nieuwe host ingedeeld in onjuiste categorieën en nu wordt door de klantenservice verteld dat we pas over 30 dage... Laatste reactie
Pim68 Level 2 Amsterdam, The Netherlands CIN-registratie lukt maar niet... Wij hebben al 15 jaar een prachtig 2e huis in Puglia en verh... Laatste reactie Wij hebben al 15 jaar een prachtig 2e huis in Puglia en verhuren altijd via AirBnB maar daarvoor moet je een CIN-registratie ... Laatste reactie