beste leden van deze community,
Afgelopen week bleek ik mijn superhost status te hebben verloren, aangezien mijn gemiddelde beoordeling in de laatste week van 4,8 naar 4.7 was gezakt.
ik heb het afgelopen kwartaal slechts 3 boekingen gekregen en alle 3 leverden ze problemen op. In alle gevallen was mijn woning een grote puinhoop en in alle gevallen waren er meer gasten dan het aantal waarvoor ze geboekt hadden. Een keer waren het 9 personen ipv 6 en een keer 10, terwijl ze voor 4 geboekt hadden. Het is geen woning in Amsterdam overigens, waar 4 personen het maximum is.
in alle gevallen heb ik getracht het overtal aan personen uit de woning te verwijderen maar zonder succes. 1 keer heb ik de borg in kunnen houden maar beide andere keren was dat onmogelijk door een agressieve houding van de gasten.
Uiteraard heb ik deze gasten een slechte review gegeven en heb ik het bij airbnb gemeld.
En natuurlijk hebben een aantal van deze gasten mij geen goede review gegeven, waardoor mijn gemiddelde onder de kritische grens is gekomen.
ik ken iemand die helemaal geen gasten heeft ontvangen en die houdt haar superhost status.
ik heb hier melding van gemaakt bij airbnb. Ik vind het onterecht dat ik met vervelende gasten wordt opgezadeld, daardoor ook klachten van buren, veel schade en extra schoonmaakkosten en dat ik als klap op de vuurpijl hierdoor ook nog mijn superhost status verlies, die ik al jaren heb.
ik ben zeer ontevreden op airbnb aangezien die hier niets mee doen. De reviews blijven staan is mij verteld.
hoe kijken jullie hier tegenaan?