verwarming

Paul9299
Level 2
Hilversum, Netherlands

verwarming

In het menu van Verwarming kun je bij Airbnb alleen kiezen voor 1) Centrale verwarming 2) Mobiele verwarming 3) Straalverwarming 4) Spilt Airco zonder leidingen.

Wij hebben een verwarming, een prachtige goed werkende houtkachel. Iedereen geeft ons een 5. Maar nu hadden we een ouder Brits stel  die ons een 1 gaven omdat er geen verwarming was. En dat klopt dus volgens het menu van Airbnb. Geen verwarming aanklikken zou ook verkeerd zijn, wie wil er nu in de winter in een airbnb zonder verwarming? 

We schrijven in de omschrijving en bevestigingsmail duidelijk dat er alleen een houtkachel is. Naar mijn idee moet Airbnb gewoon de optie HOUTKACHEL toevoegen. De vriendelijke servicemedewerkers van Airbnb kunnen dit niet oplossen. Dit moet opgelost worden door de managers bij Airbnb die het programma schrijven. 

3 Antwoorden 3
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Hoi @Paul9299 

meat vervelend en ik snap helemaal dat je de houtkachel als optie mist. 
@Sybe  kun jij dit aankaarten bij Airbnb? 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Ik kan het zeker doorsturen naar ze. 🙂 @Paul9299 In de tussentijd zou je in je omschrijving duidelijk kunnen maken aan gasten dat het om een houtkachel gaat.

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Paul9299
Level 2
Hilversum, Netherlands

Dank voor je reactie. Het staat duidelijk in mijn omschrijving, ik meld het ook in de bevestiging. Maar omdat ik ook VERWARMING aanklik in het menu kan een gast blijven denken dat er ook nog een (andere) verwarming is. Je wilt ook niet VERWARMING niet aanklikken dat zou gasten afschrikken in de koude maanden. Een houtkachel of desnoods een mogelijkheid "ANDERS" zou het oplossen. Ik ken genoeg mensen met een andere kachel dan deze opties (elektrisch, pellet etc.). Het probleem moet gewoon bij een slim iemand bij Airbnb op het bureau terechtkomen.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf