Wat hosts zeggen

Hallo allemaal,Als je specifieke vragen hebt over hoe Airbnb werkt en hoe je je aanbiedingen kunt beheren, reserveringen accepteren, speciale aanbiedingen verzenden, betalingsmethoden instellen en meer, dan kun je bladeren door de gesprekken in dit gedeel...
    Hallo, ik heb een review gekregen in het russisch/cyrilisch schrift. Hoe vertaal ik dat? Alvast dank Laatste reactie door Cor3
    Beste, wij zijn nieuw op airbnb en hebben mensen die willen komen volgende week. Mijn vraag nu is hoe we de betaling moeten regelen. Zij weten wat de kostprijs is, kennen dus ook de sevicekosten voor airbnb maar betalen zij dan cash aan ons of hoe gaat di... Laatste reactie door Mirjam0
    Hallo,Ik heb onderstaande recentie pas gekregen en weet niet goed wat er precies mee bedoeld wordt.Moet ik nu ook de vierkante meters weergeven in de advertentie?Ik heb 25 recenties van 4 of 5 sterren en dit is de eerste gast die iets over de grootte schr... Laatste reactie door Cor3
    Hallo, Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om arrogante / onvriendelijke gasten te vermijden? Ik heb op dit moment 3 gasten gehad waar ik onplezierige ervaringen mee heb gehad. Van de 3 gasten had ik 2 gasten die al bij binnenkomst erg onbeschoft... Laatste reactie door Cor3
    Ik heb gisteren een recentie ontvangen van een huurder die extreem negatief was, ik heb eronder gereageerd en aan de hand van die reactie zou de huurder de recentie graag willen verwijderen of aanpassen. Is dit nog mogelijk voor haar? Laatste reactie door Cor3
    Normaal gesproken geeft airbnb na de boeking van een gast, de voor én achternaam. Maar nu heb ik een boeking geaccepteerd, heeft de gast ook geboekt, maar krijg ik als achternaam alleen maar een letter. Ik heb dus geen idee wie er komt. Helaas kan i... Laatste reactie door Cor3