Wat hosts zeggen

Hallo allemaal,Als je specifieke vragen hebt over hoe Airbnb werkt en hoe je je aanbiedingen kunt beheren, reserveringen accepteren, speciale aanbiedingen verzenden, betalingsmethoden instellen en meer, dan kun je bladeren door de gesprekken in dit gedeel...
    Dear everyone, I rent out my house and could not react on someone's request, because of a death in my family.Now they blocked these dates, but i really need to rent out my apartment on these days. I understand when you never react they will block the date... Laatste reactie door Jean49
    Dear airbnb, I was very pleased to receive a discount voucher, but unfortunately that discount voucher of 10% (I checked the code, due date etc) doesn't change the price to 90% when I make a booking. I hope some one can help me with this, because I have ... Laatste reactie door Mieke0
    Hi allemaal, Op mijn profiel heb ik een aanvraag binnen gekregen, welke ik graag wil accepteren. Sinds gisteren krijg ik de melding ''Oeps, er gaat iets niet goed, probeer het later opnieuw''. Ondertussen tikt de responsetijd door en wacht de mogelijke hu... Laatste reactie door Mieke0