Wat hosts zeggen

    Hallo allemaal,Als je specifieke vragen hebt over hoe Airbnb werkt en hoe je je aanbiedingen kunt beheren, reserveringen accepteren, speciale aanbiedingen verzenden, betalingsmethoden instellen en meer, dan kun je bladeren door de gesprekken in dit gedeel...
    Ik ben net begonnen als verhuurder en word al overspoeld door aanvragen.Echter ik snap niet helemaal hoe de app op mijn mobiele telefoon werkt: Ik krijg bijv.nl een aanvraag voor 1 week verblijf maar met een veel lager bedrag als voorstel. Ik lees dit als... Laatste reactie door Mirjam0
    er heeft iemand gereserveer en de camping weigerd de mensen omdat ze geen 21 zijn. en ze komen al over 2 weken wat nu?hoe moet de reservering cancelen? en hoe gaat dit met hun betaling? Laatste reactie door Victor40
    Ik heb in het begin een fout huisnummer ingesteld in mijn advertentie.Volgens airbnb mag ik dit niet veranderen en moet ik een nieuwe advertentie aanmaken.Maar ik heb er al boekingen opstaan. Hoe krijg ik dit geregeld ? Laatste reactie door Mirjam0
    mijn gasten hebben voor 6 personen geboekt.Op de dag en avond van aankomst waren het ook daadwerkelijk 6.De dag daarop waren het er ineens 7.Nu 2 dagen later zijn het er in totaal 9, 7 slapen er en 2 personen zijn "bezoek".Ze gebruiken alle faciliteiten, ... Laatste reactie door Mirjam0
    Hallo iedereen,In mijn kalenderinstellingen heb ik een prijs ingesteld per nacht van 50 euro voor 2/7 t/m 9/7.Nu wil iemand boeken voor die periode maar hij krijgt het voorstel voor 69 euro per nacht.Wat gaat er mis? Laatste reactie door Carine19
    Hallo,In principe heb ik een privekamer die ik verhuur. Maar als wij op vakantie zijn willen we graag ons hele huis verhuren. Is er een optie voor om dit aan te geven in 1 advertentie of moet ik dan 2 aparte advertenties aanmaken (1 voor de kamer en 1 voo... Laatste reactie door Pieter5
    Mijn vraag:Kan mijn huurder en na afstemming met mij als huurder "zelf" zijn reservering "kosteloos" annuleren? Mijn angst:Ik wil nl. als verhuurder niet (weer) annuleren, want dat wordt nl. gestraft en beboet door "sekte" airbnb, hetgeen ik eerder onder... Laatste reactie door Margreeth0