annulering

annulering

Mijn vraag:

Kan mijn huurder en na afstemming met mij als huurder "zelf" zijn reservering "kosteloos" annuleren?

 

Mijn angst:

Ik wil nl. als verhuurder niet (weer) annuleren, want dat wordt nl.  gestraft en beboet door "sekte" airbnb, hetgeen ik eerder ondervond. Ook tijdelijke schorsing, want eerst maar 'ns kinderachtige formuliertjes invullen van de Manager voor Opvoedkundige Zaken tot je er bij neervalt en eigenlijk wilt opgeven.

 

Mijn opinie:

Eerst weten VS-studentjes met een geprogrammeerd softwaredingetje -bij  toeval- hun zakken te vullen ter grote van alle vuilnisbelten in de wereld, om vervolgens vervelende moralisten bij ze aan het werk te zetten, die ons gaan vertellen hoe jij zeker NIET je zakken mag vullen. Na dit zomerseizoen zet ik in ieder geval een punt achter die club.

 

Paul

 

P.s. misschien kan ik bij Airbnb nog wel als commissaris van Joviale Zaken aan de slag

1 Antwoord 1
Margreeth0
Level 2
Deventer, Netherlands

Als je het zo'n boevenbende vindt, dan is het toch ook wel hypocriet om er tot na de zomer toch bij te blijven.

Je vindt het zelf vullen van je zakken in het zomerseizoen kennelijk minder erg. Vreemde principes heb jij als die alleen voor anderen gelden maar niet voor jou.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf