airbnb hosts in antwerpen

Luc13
Level 2
Antwerp, Belgium

airbnb hosts in antwerpen

beste,

 

ik heb in het begin ergens gelezen dat het mogelijk was om af te spreken met mensen in de buurt die ook host'en? ik ben net begonnen en zit met heel erg veel vragen en het zou wel eens handig kunnen zijn om eens andere en hun verhaal te kunnen horen.

Met vriendelijke groeten,

Luc

12 Antwoorden 12
Nadine42
Level 4
Oppagne, Belgium

dag Luc,

het is inderdaad leuk om met andere AirBnB-ers ervaringen te delen ; ik heb het geluk gehad enkele te mogen ontvangen op onze locatie in Oppagne (Durbuy).

Daar je blijkbaar geen reacties op je vraag hebt ontvangen, wil ik best met je mailen of skypen als dat helpt 🙂

groetjes,

Nadine

Chrisje0
Level 3
Antwerp, Belgium

Hey,

 

Ik ben pas gestart en verwelkom volgende week mijn eerste gasten. Graag wil ik eens afspreken om van ideeën te wisselen en elkaar te inspireren (of probleemkes op te lossen).

 

Laat maar weten of je het nog ziet zitten!

 

Chrisje

Carmen452
Level 2
Beveren, Belgium

Hey Chrisje

 

Ik ga binnenkort starten en zoek mede eigenaars die elkaar willen steunen.
Zin om contact te houden?

 

grts

Carmen

Chrisje0
Level 3
Antwerp, Belgium

Hey Carmen, Heel graag! Momenteel zit ik wel in het buitenland tot juli. Groetjes, Chrisje

Carmen452
Level 2
Beveren, Belgium

Hoi Luc

 

Ik zit in hetzelfde schuitje :-). Als je zin hebt om van gedachten te wisselen, elkaar eens te helpen op moeilijkere momenten voor de prakstische zaken, dan zie ik dat helemaal zitten. Het lijkt me inderdaad leuk om elkaar als mede-verhurders te ondersteunen. Ik ga pas starten in Juli, maar wil best al eens helpen als dat nuttig kan zijn. Met ervaring kan ik je nog niet helpen :-).

Alvast veel succes.

grts

Carmen

Jenke0
Level 1
Antwerp, Belgium

 Hello, mijn naam is Jenke,  ik ben pas begonnen. Men zegt me dat men het moet aangeven aan de belastingen. Mijn vraag is HOE? en dat men een bewijs moet hebben van de brandweer voor de brandveiligheid en een bewijs van goed gedrag en zeden. maar waar moet men dat neerleggen? 

Kan men bvb aankoop van lakens, badhanddoeken en drinkwater, zeep en wasprodrukt aftrekken? En wat met toeristenbelasting in Antwerpen?

 

Ik hoop hierop duidelijk advies te krijgen, want ik ben vandaag naar Xerius geweest maar zij weten niets.

Groetjes en veel airbnb plezier 🙂

Chrisje0
Level 3
Antwerp, Belgium

Dag Jenke, Voor het brandveiligheidsattest kan je alle info vinden op www.toerismevlaanderen.be bij het luik 'logiesdecreet'. Je dient het goed voor te bereiden (keuringsattesten verwarming, gas,...)  

 

Uiteraard dien je aangifte te doen aan de belastingen. Zelf heb ik een EMZ (éénmanszaak), dus is het anders dan dat je dit als privépersoon aanpakt. Je kan best met een accountant of boekhouder hierover praten. 

 

Veel succes!

Shelly36
Level 1
Antwerp, Belgium

Hey Jenke,

 

Neem gerust een kijkje op mijn website, www.livhere.be. Ik ben adviseur inzake brandveiligheid (ik ben zelf brandwacht) en al het andere dat in orde moet zijn volgens het Vlaams logiesdecreet. Neem gerust contact op!

 

Mvg,

Shelly

Jan9913
Level 2
Antwerp, Belgium

We zouden eventueel overwegen om een pand in centrum Antwerpen in zijn totaliteit te beschikking te stellen, en zoeken nog een mede-ondernemer om dit praktisch te organiseren.
Contacteer ons gerust *
 
 
[*Persoonsgegevens verwijderd voor veiligheidsdoeleinden]

Hi anyone has here a good tax advice company for Antwerp Belgium hosting? 

Colette-Marie0
Level 2
Bruges, Belgium

Are there hosts around Brugge interested in meeting in other .?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Colette-Marie0,. je zou eventueel een kijkje kunnen nemen in de "Lokale community" hier https://community.withairbnb.com/t5/Lokale-community/ct-p/home_sharing_club_nl 🙂

 

Suc6!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf