Host Community Tour: Lizzie's reisdagboek (Dag 11 & 12 “Alexandra and Lawrene ontmoeten)

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Host Community Tour: Lizzie's reisdagboek (Dag 11 & 12 “Alexandra and Lawrene ontmoeten)

Hallo allemaal,

 

Lizzie heeft vandaag nog een update gedeeld met ons! Het lijkt erop dat Lizzie's reis bijna ten einde is 🙂 

 

Veel leesplezier!

 

Quincy 

———————————

 

Hallo!

Nu de wereldtour ten einde loopt, is onze laatste stop Toronto. Ik ben nog nooit eerder in Canada geweest en dus is dit een leuke manier om 12 fantastische dagen te eindigen.

We arriveerden op 10 april om 20.00 uur op het vliegveld van Toronto en het eerste wat me opviel is dat het ijskoud is!

We hebben ons in een taxi gepropt met onze berg bagage (voornamelijk van Erin & Tim) en rijden de stad in waar zich een indrukwekkend nachtelijk lichtschouwspel van stadslichten afspeelde.

Ik wordt altijd een beetje nerveus om naar de voordeur van mijn accommodatie te lopen, vooral omdat ik er zeker van wil zijn dat ik de instructies kan volgen en binnen kan komen. Ik wil mezelf natuurlijk niet belachelijk maken voor de deur van mijn host! Zo! het lukt me om binnen te komen en de gang is heerlijk warm. Ik word verwelkomd door mijn gastheer, Eugenia. We kletsen een tijdje en ik hoor meer over waarom ze van hosting houdt en hoe ze gasten van over de hele wereld heeft ontvangen. Je kunt echt de voldoening zien die ze krijgt van hosting.

 

11 april 
Na een heerlijke nachtrust en een verfrissende douche, ga ik dan naar het Airbnb Toronto kantoor om het team daar te ontmoeten. Het kantoor in Toronto is waarschijnlijk het kleinste kantoor dat ik op mijn reis heb bezocht, maar de ontvangst was net zo warm en vriendelijk. Hier is een foto van de ingang (ik vond vooral de Airbnb-fiets leuk).

 

Entrance.jpg


Ik heb ook een van de belangrijkste leden van het team ontmoet....Potato. Helaas had potato (Aardappel)., geen tijd voor een Community Spotlight (back to back meetings), misschien de volgende keer wel! 🙂

 

Potato.jpg


Later op de middag gaan we naar het evenement in Toronto, waar we een 30-tal hosts en -vrouwen ontmoeten.

 

Toronto hosts.jpg


We hadden een geweldige Q&A sessie, met Laura. De vragen die we hier stelden gingen onder andere over de categorisering van de aanbiedingen, de opleiding van de gasten en de informatie over het profiel van de gasten. Allemaal populaire onderwerpen hier in het CC, dus het is geweldig dat we samen een open discussie over deze gebieden konden voeren. Net als in Rome en Londen hebben we ons in drie groepen verdeeld om ons op drie belangrijke discussiepunten te concentreren: Product Feedback, Community en Hosts als partners. Terwijl we door de tour heen gingen, was het geweldig om de reacties te zien die we tijdens deze focus sessies hebben gekregen en gewoonweg geweldig om meer te horen over wat hosts belangrijk vinden.

Zoals velen van jullie misschien al weten, had ik de geweldige kans om @Alexandra en @Lawrene te ontmoeten. Het was zo'n genoegen om hen beiden te ontmoeten en ik was blij dat ze belangrijke vragen aan Laura konden stellen, waaronder een geweldige vraag over het verzamelen van feedback uit de community. We zijn erin geslaagd om het bovenstaande moment vast te leggen, maar een lange ontmoeting met Gordon, Paul en Robin, het was zeker een van de hoogtepunten van de tour. Heel erg bedankt Alexandra en Lawrene, het was ongelooflijk om jullie beiden te ontmoeten.

 

Alexandra and Lawrene.jpg

 

12 april
Mijn laatste dag op de tour en laatste dag in Canada. Ik vertrok uit mijn mooie privé kamer en ging naar het Airbnb kantoor. Met Laura, Erin, Tim en Louise allemaal op weg naar huis, kreeg ik nog een laatste kans om Lawrene te ontmoeten. Deze keer ontmoetten we elkaar onder het genot van een lekker kopje thee, wat ons de gelegenheid gaf om een goed gesprek te hebben over alles, van het Communitycentrum tot kajakken. 🙂 Het was heerlijk. Plus, ze gaf me handig reisadvies over hoe ik naar het vliegveld kon komen. Ik heb je advies opgevolgd en heb de UP-trein genomen.

 

UP train.jpg


Ik was op tijd aangekomen op het vliegveld en ik zit daar omringd door andere reizigers. Op dit moment begint de vermoeidheid me te raken, maar als ik begin na te denken over waar iedereen om me heen naartoe reist, begin ik terug te denken aan de afgelopen 12 dagen. en ik denk waar we vandaan komen en wat een geweldige reis dit is geweest.

We hebben nog een paar berichten van de tour te delen, dus dit is nog niet het einde! Bedankt aan iedereen in Canada voor jullie warme onthaal.

 

Lizzie

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf