Host Community Tour: Lizzie's reisdagboek (Dag 8, 9 & 10 " Gordon & Paul ontmoeten")

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Host Community Tour: Lizzie's reisdagboek (Dag 8, 9 & 10 " Gordon & Paul ontmoeten")

Hallo allemaal,

 

Ik heb wederom weer een update van Lizzie ontvangen en wilde dit graag met jullie delen :-). 

 

Ik wens jullie veel leesplezier!

 

Quincy 

———————————————————

Locatie: Rome - Londen

Duur van het bezoek: 8-9 april (Rome) / 9-10 april (Londen)

Afgelegde afstand (tot nu toe): 35266 kilometer.

 

Hallo, hallo,

 

7 april

Na een gezellig bezoekje aan @Robin (& Ade), zijn de afgelopen dagen enorm snel voorbij gevlogen.

 

Sinds ik Adelaide verliet, ben ik weer naar Melbourne gevlogen om Laura te ontmoeten, voordat we samen op een lange (25 uur durende vlucht incl. 4 uur durende tussenstop) nachtvlucht naar Rome vertrokken.

 

Met slechts een stop van 4 uur in Singapore was er helaas niet genoeg tijd om de stad te verkennen (plus, het was ongeveer 22:00 uur  s'avonds). Hoe hebben we de tijd doorgebracht, hoor ik jullie zeggen? Nou, na een 8 uur durende vlucht naar Singapore, deden we wat de meest logische mensen zouden doen en bezochten we een vlindertuin (gratis en op het vliegveld, als iemand geïnteresseerd is)! 🙂

 

We hebben in totaal 2 vlinders kunnen zien, maar de ruimte was erg mooi om naar te kijken.

 

Butterfly Garden.jpg

8 april

Het enige ongelukje van de vlucht is dat we ijs dat we ontvingen wat erg lekker, maar wel heel erg bevroren was....Ik ben er vrij zeker van dat ik per ongeluk een deel van mijn ijsje de lucht in heb geslingerd.

 

Ice-cream.jpeg

 

Omdat ik pas om 14.00 uur moest inchecken bij mijn host, ben ik naar een verborgen café gegaan voor een heerlijk croissantje en dit was ook de plek waar ik mijn bezoek aan Robin met jullie allemaal gedeeld heb 🙂

 

Na 25 minuten met mijn koffer door Rome slepen (langs een aantal prachtige bezienswaardigheden), kom ik eindelijk aan bij mijn host! Ik werd ontmoet door mijn host Andrea en hij ga me een rondleiding, maar het moment van magie was de tour naar het dak, wat een uitzicht! Hieronder staat een van de oudste gebouwen van Rome, dit is het Palatium (koninklijke paleizen).

 

View from roof.jpg

 

Later die dag heb ik Laura ontmoet. Ik dacht, omdat velen van jullie van de Community Spotlight serie houden en omdat we halverwege de tour zijn, zou je misschien wel wat meer willen horen. Ik zal dit binnenkort met jullie delen.

 

Om de dag af te sluiten zei de Italiaanse Airbnb Team, "je kunt Rome niet bezoeken en niet leren hoe je pasta moet maken", dus gingen we een Airbnb experience doen om te leren hoe je pasta kunt maken.

 

Pasta making!.jpg

 

Het is erg leuk om pasta te maken, en de smaak is overheerlijk, maar pasta maken is geen snel proces. 🙂 Heb jij ooit verse pasta gemaakt? misschien heb je een paar tips om te delen?

 

9 april

Ik was enthousiast om herenigd te worden met mijn lieve collega, de Italiaanse CC Community Manager, @Francesca0 in Rome. Het was verbazingwekkend om te horen dat Francy bij een host en actieve community lid Paola verbleef. Ik had het geluk dat ik Paola en Luca leerde kennen tijdens het evenement en we hadden een geweldige discussie over de Community en hosting. Francy zal binnenkort enkele van haar persoonlijke hoogtepunten uit Rome delen.

 

Rome host evenement

Het evenement werd gehouden in een leuk cafeetje en co-werkruimte ten oosten van de stad. Zo'n 30 Italiaanse hosts kwamen met Laura en de Country Manager, Matteo, naar ons toe voor een Q&A met Laura en de Country Manager, Matteo. Na een geweldige sessie stelde de community een aantal belangrijke vragen, onder andere over de werkcollectie, Airbnb Plus en de regelgeving. Dit leidde vervolgens tot een sessie, waarbij we ons opsplitsten in drie groepen om ons te concentreren op drie belangrijke discussiepunten; Product Feedback, Community en Hosts als partners. Dit was een echte radertje ommekeer en het was geweldig om zoveel interessante gedachten te horen.

Italy hosts .JPG

 

We pakten een paar heerlijke pizza's voor onderweg en de belachelijke stapel bagage die Erin & Tim (fotograaf/videograaf) bij zich hadden en gingen naar het vliegveld voor onze vlucht naar Londen. Bedankt aan iedereen in Rome, voor jullie geweldige gastvrijheid en bedachtzame discussies.

 

Die avond ben ik niet bij een host gebleven, maar ben ik naar huis gegaan om in mijn eigen bed te gaan slapen! Maar, ik kwam wel weer in contact met mijn Britse roots, met een zeer smakelijke 'Gravy Pie'. Yum! (Ik raad dit niet aan als je een jetlag hebt)

Pie.jpg

 

10 april

Oh, Londen! Weer een vroege start, maar deze keer wist ik de weg naar het kantoor en de zon was op. Ik weet dat velen van jullie het leuk vonden om een kijkje te nemen in de verschillende kantoorruimtes. Het is erg groen in het kantoor met hier en daar een aantal planten (ik hou van planten) :).

 

London office.jpg

 

Londen host evenement

We hadden een bruisende groep van ongeveer 40 hosts die aankwamen en plaatsnamen voor een Q&A met Laura, deze keer stelde een lokale host Roxanne de vragen. De meeste vragen werden gesteld rond het Superhost programma.

 

Net als in Rome zijn we vervolgens in aparte groepen gegaan om de drie belangrijkste discussiepunten te bespreken. Het was fantastisch om de energie en het enthousiasme in de zaal te zien, zozeer zelfs dat ik het gevoel heb dat we dit nog enkele dagen hadden kunnen voortzetten!

 

London (1).JPG

 

Een van mijn hoogtepunten van de sessie, was het persoonlijk ontmoeten van onze vrienden uit de community, @Gordon en @Paul. Ik was zo enthousiast dat ze het konden halen en de kans kregen om meer te horen over waar Laura en haar team mee bezig zijn en alle vragen te beantwoorden die ze hadden. Het was zo leuk om hen beiden te ontmoeten en ze zijn net zo vriendelijk als in de community. Het was tevens ook geweldig om hun ideeën te horen.

 

Er is echter nooit genoeg tijd en ik zou graag meer tijd willen voor CC-leden om samen te komen en face-to-face met elkaar te praten.

 

Onze tour loopt nu ten einde en Toronto is onze laatste stop. Ik heb het gevoel dat ik misschien de verkeerde jas heb voor het weer! Brrrrrrr!

 

Tot gauw!

 

Lizzie

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf