Een woning of deel ervan verhuren via Airbnb kan problemen o...
Laatste reactie
Een woning of deel ervan verhuren via Airbnb kan problemen opleveren met de opstal- en/of inboedelverzekering.Het is meestal ...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Afgelopen week heb ik de jaarlijkse Airbnb voucher voor superhost weer ontvangen. Wat doe jij met deze waardebon? Zet je hem in voor een reeds geplande reis? Gebruik je hem voor een extra weekendje weg of boek je een ervaring zoals bijvoorbeeld een fotoshoot om je advertentie weer eens bij te werken?
Ik heb hem afgelopen jaren steeds gebruikt als we een weekendje weg gingen. De ene keer plande ik speciaal een nachtje weg tussen het verhuren door, andere keren was het een mooie aanvulling op een weekendje wat al gepland stond.
Helaas zijn er geen ervaringen in de buurt dus een fotoshoot voor nieuwe foto’s regelen we zelf met een lokale fotograaf. Op het Engelstalige forum zie ik dit wel vaak voorbij komen. Het zou leuk zijn als er meer ervaringen komen.
in augustus gaan we een weekendje naar ljubljana, gedeeltelijk betaald met de voucher van vorig jaar. Helaas zijn er geen geschikte ervaringen die ik bij kan boeken met mijn voucher van dit jaar
Leuk dat je er wat mee doet @Kirsten266! Ik zal je feedback over de Airbnb Ervaringen doorgeven 😊
Ik ben benieuwd wat @Bob297 en @Katja202 @Mirjam0 ermee doen!
ik besteed het aan een overnachting wanneer het me uitkomt
Ja! Zo doe ik t ook inderdaad. 😉🌺
Leuk om te horen @Katja202 ! 😊 Fijn dat het zo flexibel werkt hé. Heb je al plannen voor waar je het dit jaar gaat gebruiken?
Hoi @Bob297, het is inderdaad handig dat je zelf kunt kiezen wanneer je het gebruikt. Heb je al een specifieke bestemming op het oog voor je volgende overnachting?
Ik heb m'n voucher ook steeds ingezet wanneer ik zelf ergens heen ging. Was ook wel eens een aanleiding om een paar dagen ergens heen te gaan in eigen land . Wist niet dat je er ook een photoshoot of ervaring mee kan boeken 🙂
@Mirjam0 het is inderdaad een leuke motivatie om even weg te gaan in eigen land! En klopt, je kunt ‘m tegenwoordig ook voor bepaalde ervaringen of zelfs een fotoshoot gebruiken! Zou je dat zelf ook eens willen proberen? 🙂
Goed dat ik het lees !! Ik heb er nog 1 die moet voor 1 oktober gebruikt worden , was het helemaal vergeten. Tot nog toe steeds iets kunnen boeken (in overleg) voor mijn zoon maar die gaat dit jaar niet op pad dus misschien zelf eens een weekendje op stap 🙂
@Sineke0 je moet jezelf ook wel eens verwennen. Ik ben overigens heel blij met de hosts die maar 1 nacht doen. Dat is over het algemeen voor mij wel het handigste om ‘even weg te gaan’. Al vind ik zelf dat schoonmaken voor 1 nacht teveel gedoe. Daarom een minimale verblijfsduur van 2 nachten bij mij
@Sineke0 goed dat je jezelf eraan herinnert! 😊 Vouchers kunnen inderdaad zomaar in de vergetelheid raken, zeker als je ze meestal voor iemand anders gebruikt. Nu je zoon dit jaar niet op pad gaat, is het misschien juist leuk om jezelf eens te verrassen met een spontaan weekendje weg!
Heb je al een bestemming op het oog waar je zelf graag naartoe zou willen gaan, of ben je nog aan het oriënteren?
@Kirsten266 en @Quincy wat een leuke antwoorden van jullie. Ik heb een konijntje en het is lastig om daar oppas voor te regelen en ik heb gasten en dan houd ik ook graag een vinger aan de pols. Maar....mijn dochter wil een weekendje weg met manlief dus ik denk dat met de voucher gaat gebeuren 🙂
Fijne avond en geniet van het lekkere weer !!
Hoi @Sineke0! Wat leuk om te lezen! Een huisdier zoals een konijntje maakt het inderdaad soms wat lastiger om spontaan weg te gaan! Ik heb zelf een indoor kat dus ik kan je 100% begrijpen! Fijn dat je dochter en schoonzoon de voucher goed kunnen gebruiken voor een weekendje weg! 😊
Ben benieuwd waar ze uiteindelijk naar toe zullen gaan!