@Johanna844 welkom!
Je kunt dit vinden in je account:
bij instellingen:
- inkomsten
- instellingen uitbetalingsinstellingen
voor de extra kosten van het welkomstpakket:
Als je een boeking hebt dan kun je geld vragen of terugbetalen. Daar regel ik ook altijd mijn extra betaling voor het opladen van de auto door de gasten
Ik wilde je complimenteren met je appartementen. Het ziet er erg goed uit. En ik weet dat het een mooie locatie is. Nog een paar tips: maak ook een paar foto’s van de omgeving zodat mensen aan de foto’s kunnen zien hoe de omgeving eruit ziet.
En probeer je toelichting iets meer uit te breiden. En het is helemaal niet erg als je daar ook een punt benoemt wat iets minder is. Dat voorkomt dat mensen dit later benoemen en je daardoor een lagere beoordeling krijgt. Zo heb ik benoemd dat de bovenverdieping alleen te bereiken is met een stijle ladder. Een groepje 70+ers ging hierover klagen terwijl er wel een foto van stond. Sinds ik het extra benoemd heb in de advertentie heb ik hier geen opmerkingen meer over gehad. Maar dus wel jammer van de 4 sterren wat ervoor kan zorgen dat je geen superhost wordt, zeker in het begin is dit moeilijk bij te trekken.
Ik wens je veel plezier met verhuren en als je nog vragen hebt dan horen we dat wel