Hoi allemaal!
Als je bedrijfje begint te groeien of je ...
Laatste reactie
Hoi allemaal!
Als je bedrijfje begint te groeien of je door andere omstandigheden minder tijd hebt kan het een idee zijn...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Goedenavond,
Vanaf volgend (hoog)seizoen wil ik gasten op bepaalde dagen laten in- en uitchecken.. Nu kan ik inderdaad aanvinken op welke dagen INchecken niet mogelijk is (heel fijn), maar betekent dit dan ook automatisch dat gasten op deze dagen ook niet kunnen uitchecken? Ik wil namelijk op deze dagen even 'niks' (zoals bijvoorbeeld schoonmaak), maar ik kan niet aanvinken (voor zover ik weet) op welke dagen UITchecken niet mogelijk is..
Wellicht kan iemand mij hier antwoord op geven!
Alvast bedankt:)!
Geldt uiteraard alleen voor inchecken. Wil je ook de dagen opgeven waarop gasten niet kunnen uitchecken, dan moet je die apart opgeven. Die mogelijkheid is er ook onder "beschikbaarheids instellingen", sectie "in - en uitchecken". (zie afbeelding, de twee groene opties onderaan)
Wil dergelijke instellingen alleen gedurende een bepaalde periode, dan zijn "regelsets" handiger,
ze zijn in te stellen bij optie "kalender" (zie voorbeeld):
met vriendelijke groet,
Emiel
Hoi Emiel,
Bedankt voor je snelle reactie! Helaas krijg ik die mogelijkheid niet te zien.. Enig idee waar dat door zou kunnen komen?
Dan heb je waarschijnlijk ook niet de laatste regel "vertrek niet mogelijk"? , zoals hier:
Ik heb even geen idee waarom je niet hetzelfde scherm krijgt.
Misschien kan iemand anders ook even "testen"...
NB Ik gebruik een computer met FireFox browser, airb.nl website