Optimaliseren van advertenities op airbnb

Gris-Verde0
Level 1
Ataşehir, Turkey

Optimaliseren van advertenities op airbnb

Airbnb heeft door de jaren heen enorm veel veranderingen ingevoerd op advertentieniveau, het plaatsen van een advertentie. 

Wat zijn jullie ervaringen. Merken jullie dat er meer zichtbaarheid of boekingen komen, naarmate alle faciliteiten worden benut ?

Wat werkt het beste ?

4 Antwoorden 4
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Bob297 @Kirsten266 @Patricia3617, hebben jullie misschien feedback voor @Gris-Verde0

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Gris-Verde0 
Ik heb geen idee. Ik hoorde van een airbnb medewerker dat je regelmatig iets in je advertentie moet wijzigen om meer aandacht te krijgen
Bij mij wordt het aantal boekingen bij Airbnb steeds minder.
Als klant vind ik hun zoekmachine ook minder goed dan die van booking

Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

@Gris-Verde0 

Hallo Gris Verde

Dit zijn de tips die ik altijd meegeef , de rest moet je zelf doen 😂😂.

1)Een mooi intro kort en krachtig over , (locatie, soort accommodatie, dichtbij naam luchthaven(s) en mooie toeristische steden).

2)Zonder je broek te scheuren of cadeautjes te doen , probeer de prijzen redelijk te houden, soms is het verschil  van minus 10% met je airbnb buren genoeg om de tij te doen keren. Of hanteer een tussen prijs , het kan echter geen kwaad, als jij eraan uitkomt met je vaste kosten..

3)Ook beschikbaarheid doet ertoe, hoe meer regeltjes ( alleen van zaterdag tot zaterdag) of ( enkel week  verhuur, enz ) maken dat host een beetje minder verhuurd, dus flexibel zijn is een must..

4) zien dat de prijzen op de verschillende sites overeen komen.. de gasten mogen niet het slachtoffer zijn van de verschillende dienstenkosten van de verschillende verhuursites waarop wij hosten adverteren.

5)Hoewel huisregels sommige afschrikken , toch zijn de meeste reizigers tevreden wanneer alles klaar en duidelijk is. en als je de nodige aub en dank U bij voorbaat aan toevoeg is het zeker niet afstotend integendeel; 

6)- foto's ( niet alleen appartement , en zwembad , maar ook in de direct omgeving( lift,? , parkeermogelijkheden? , ingang van het gebouw met trap of zonder? ,enz) , het belangrijkste is dat de foto"s exact teruggeven wat men geboekt heeft!

7)- En alle info dat je dankzij de site Airbnb kan toevoegen  invullen , om je advertentie zo compleet mogelijk te maken , want een compleet advertentie is zeker EVEN belangrijk als het uiterlijk ervan. .

8)Een personnal touch zoals een welkomsmandje met snacks , fruitsap, water, en bubbels"

+ een mooi Ecard met Kerst&Nieuwjaar wensen  aan de gasten die geweest zijn  de afgelopen jaar, kwestie dat ze je niet vergeten en terugkomen . Vertrouwde gasten voelt altijd goed aan en geven de bevestiging dat je goed bezig bent ..

MAAR HET BELANGRIJKSTE : BLIJF COMMUNICEREN MET JE GASTEN VANAF DE BOEKING TOT DE UITCHECK EN ZELFS DAARNA..

Ik heb soms nog klein berichtjes van en met gasten dat bij ons verbleven 3j geleden ..echt fijn is dat .

Ik wens je veel succes met verhuren .

Patricia.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Gris-Verde0, heb je de reactie van Bob en Patricia gezien? 👀 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten