Vanmiddag mee begonnen, nog niet helemaal af, zou toch graag...
Vanmiddag mee begonnen, nog niet helemaal af, zou toch graag iets online willen zien, verbeteringen volgen nog, enig idee waa...
Ik wil een andere kaart ingeven om te huren maar het lukt niet. Wat moet ik doen? Graag een antwoord naar
**Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
Ik begrijp dat je een reservering hebt gemaakt waarbij je in 2 termijnen kan betalen ?
En nu wil je voor de bealing van 2e termijn andere betaalmethode dan die van de 1e ?
Dat staat OOK in de HELP file die ik ook hierboven heb aangeven, nl sectie: "Een betaalmethode aanpassen voor aankomende betalingen", kopie van de tekst:
Je vraag is niet helemaal duidelijk. Wil je een creditcard als nieuwe betaalmethode toevoegen ?
Misschien helpt deze informatie:
Een-betaalmethode-bijwerken-verwijderen-of-toevoegen
NB Beter geen prive informatie (zoals emailadres) hier plaatsen. Ik denk dat @Quincy dat gaat verwijderen....
Hallo @Gerda71, heb je het antwoord van Emiel gezien? (ik heb inderdaad je email adres moeten verwijderen i.v.m. veiligheidsredenen).
heeft benb een nummer waarop ik het tweede deel vd betaling kannoverschrijven?
Ik begrijp dat je een reservering hebt gemaakt waarbij je in 2 termijnen kan betalen ?
En nu wil je voor de bealing van 2e termijn andere betaalmethode dan die van de 1e ?
Dat staat OOK in de HELP file die ik ook hierboven heb aangeven, nl sectie: "Een betaalmethode aanpassen voor aankomende betalingen", kopie van de tekst: