Goedemiddag, krijg net een mail van airbnb met comentaar ove...
Laatste reactie
Goedemiddag, krijg net een mail van airbnb met comentaar over mijn advertentie .'' Het lijkt erop dat je je advertentie (5-pe...
Laatste reactie
Hallo,
ik zou graag mijn reisgids afdrukken in het Nederlands, Frans en Engels maar wanneer ik mijn reisgids open dan wordt deze niet vertaald ook al wijzig ik de taal.
Ik vind ook nergens hoe ik de beschrijving zelf kan toevoegen in verschillende talen.
Bedankt!
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
@Marianne666 Fijn om te horen dat je voor de rest wel blij bent met de vertaalfunctie maar inderdaad wat zonde van alle moeite. Hier kunnen we natuurlijk wel altijd feedback over sturen!
Ik ga het aan mijn kant in ieder geval doorgeven, en ik zou jou en @Lorenzo754 willen aanraden hetzelfde te doen via het Feedback formulier! Je kunt dan voor "Ervaringen" > "Plaatsen en reisgidsen" kiezen hiervoor. 😃
Hoi @Lorenzo754 ! Wat vreemd, reisgidsen zou je automatisch moeten kunnen vertalen met de optie die in beeld komt maar bij jou blijft deze in het Nederlands staan voor mij. Als ik de reisgids van bijvoorbeeld @Marianne666 bekijk vertaalt deze wel. Het enige verschil wat ik ertussen zie is dat bij Marianne de tekst begint met " en bij jou met «, misschien ligt het aan de tekst optie? @Marianne666 Hoe heb jij jouw reisgids in elkaar gezet?
Je zou natuurlijk ook twee extra reisgidsen kunnen toevoegen en aangeven welke in het Frans en welke in het Engels is.
Ik heb de gids geschreven op de app op mn Android telefoon.
Ik kreeg het idee dat je alleen op vertalen kan drukken als je reisgids in een andere taal is geschreven dan je voorkeurstaal. En dan alleen op de site en niet in de app.
Zoals nu bij Lorenzo zie ik bij de Engelse gids die hij heeft toegevoegd wel de optie staan om te vertalen.
Dat is ook wat ik ga doen, zelf de gids schrijven in 3 talen zodat ik ook in de app direct de juiste taal mee kan sturen naar de gast.
Wel een beetje zonde van het werk terwijl de vertaalfunctie verder zo lekker werkt op Airbnb. Dus kon me ook bijna niet voorstellen dat deze functie niet is toegevoegd in de app.
@Marianne666 Fijn om te horen dat je voor de rest wel blij bent met de vertaalfunctie maar inderdaad wat zonde van alle moeite. Hier kunnen we natuurlijk wel altijd feedback over sturen!
Ik ga het aan mijn kant in ieder geval doorgeven, en ik zou jou en @Lorenzo754 willen aanraden hetzelfde te doen via het Feedback formulier! Je kunt dan voor "Ervaringen" > "Plaatsen en reisgidsen" kiezen hiervoor. 😃
Direct gedaan!