Sonja355 Level 1 Aantal bedden aanpassen Hallo, Ik ben een advertentie aan het schrijven. Het aantal... Laatste reactie Hallo, Ik ben een advertentie aan het schrijven. Het aantal bedden dat nu zogezegd wordt aangeboden is 0 maar dat moet 2 zij... Laatste reactie
Quincy Community Manager Heb jij een haardroger in jouw accommodatie? Hallo allemaal! Weten wat je in je koffer moet stoppen is... Hallo allemaal! Weten wat je in je koffer moet stoppen is voor velen van ons altijd een dilemma… Een van mijn zorgen is we...
Quincy Community Manager Heb jij overwogen om co-host te worden? Hallo allemaal Er zijn verschillende situaties die ons e... Hallo allemaal Er zijn verschillende situaties die ons ertoe kunnen brengen om een co-host te zoeken — of we nu net begin...
Kirsten266 Level 10 Smartlock digitale sloten Hallo! Ik ben aan het oriënteren op slimme sloten ipv gewone... Laatste reactie Hallo! Ik ben aan het oriënteren op slimme sloten ipv gewone sloten. Hebben jullie hier ervaring mee in Nederland? Op het Eng... Laatste reactie
Quincy Community Manager Wat zijn jouw speciale details voor een onvergetelijk verbli... Hallo allemaal, Als hosts weten we allemaal hoe belangrij... Hallo allemaal, Als hosts weten we allemaal hoe belangrijk het is om een warme en persoonlijke ervaring te creëren voor on...
Quincy Community Manager Wat zijn volgens jou de belangrijkste tools voor hosts? Hallo allemaal, Januari is de maand van een nieuwe begin... Laatste reactie Hallo allemaal, Januari is de maand van een nieuwe begin: hét perfecte moment om stil te staan, plannen te maken en te be... Laatste reactie
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.