[FESTIVAL] De 911 en onze gast, de verpleegster

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] De 911 en onze gast, de verpleegster

Screenshot 2021-08-25 at 15.26.47.pngDit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het originele topic werd gepubliceerd op de Engelstalige Communitycentrum door @Brian1613, en is door ons vertaald.

 

Ik heb zoveel geweldige interacties met gasten gehad. Een specifiek geval was toen zowel mijn team als Airbnb op hun best waren. 

 

Afgelopen maart ontvingen we een verpleegkundige, haar vriend en haar ouders.  De verpleegkundige was erg moe van de situatie omtrent COVID. Ze zouden eigenlijk naar St. Maarten gaan, maar de reis naar het eiland werd geannuleerd.

 

Wij waren hun 'plan B'. 

 

Mijn personeel heeft een mooi welkomstpakket samengesteld, met speciale traktaties en een mooie kaart, door ons ontworpen. Er wordt dagelijks iets voor onze gasten vers gebakken. We verwelkomen onze gasten persoonlijk, ze krijgen dan wat van mijn verse limoenkoekjes en een handleiding van het huis.

 

Op de tweede dag was ik kanelbullar (ka-neel-boe-lar) aan het bakken, een mooie, geurige Zweedse kaneelrol met een vleugje kardemom. Toen ik opeens iets rook dat duidelijk geen kaneelbroodje was: rioolwater. Ik zag dat het terras bij het zwembad helemaal ondergelopen was.

 

Eén van de oorspronkelijke rioolpijpen bij ons 96 jaar oude huis, vermeld in het Nationaal Register van historische locaties, was ingestort. Onze loodgieter bevestigde het ergste. Er was geen snelle oplossing. 

 

We hebben onmiddellijk contact opgenomen met Airbnb. Samen hebben we een andere plek gevonden waar onze gasten ook blij mee waren. Airbnb heeft de rest van onze actieve reserveringen geannuleerd, zodat wij aan de slag konden met de reparaties. 

 

Ik vond het zo vervelend voor deze vriendelijke mensen. We hadden ze duidelijk teleurgesteld. Zonder enige twijfel hebben we hun geld terugbetaald. We hebben ze ook een cadeaubon voor hun hele verblijf gegeven, met onze oprechte excuses. Al onze vriendelijkheid is veelvuldig beloond. Het gaat niet alleen om het geld. Het gaat over het leiden van een leven, het verhuren, dat ons verrijkt.

 

Er waren meer ernstige problemen met het gebouw. We zijn een tijdje gesloten geweest, hebben vergunningen aangevraagd en hebben ons door de problemen met COVID heen gewerkt om onze plek te verbouwen. Ik heb in die periode, waarin we nieuwe plannen maakten voor onze toekomstige gasten, de dagelijkse omgang met onze vele bezoekers van over de hele wereld echt gemist.

 

Sommige mensen zien verhuren als alleen het verhuren van een kamer of een woning. Wij zien het als gastvrijheid, ervaringen delen, en zorgen dat er een ontspannen sfeer is, zoals we die aan onze familie en goede vrienden zouden geven.  

 

We kijken ernaar uit om onze favoriete verpleegkundige uit te nodigen wanneer we deze winter weer opengaan.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf