[FESTIVAL] Een kamer verhuren met een grote hond als huisdier

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] Een kamer verhuren met een grote hond als huisdier

 

 

Screenshot 2021-08-24 at 14.10.21.png

 

 

Dit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het originele topic werd gepubliceerd op de Italiaanse Communitycentrum door @Maria-Rossella0, en is door ons vertaald.

 

 

 

 

 

 

 

Rossella.pngGoedemorgen allemaal! Ik ben een host (Superhost… Ik schep nu een beetje op) en, in tegenstelling tot de meeste hosts, ontvang ik al tientallen jaren gasten in het huis waar ik met mijn man en hond woon.

 

Ik ben de dochter van een dierenarts/trainer en bij mijn geboorte stond mijn toekomstige hond, Frida, een wolvin, aan de voet van het bed. Ik ben dus opgegroeid met honden en katten (de psychologie stelt en leert dat degenen die opgroeien met dieren altijd "een extra versnelling" hebben) die mijn karakter, mijn leven en mijn wezen zoals ik ben gevormd hebben.

De door mij aangeboden ervaring wordt op de forum veel besproken en is voor velen belangrijk: verhuren terwijl je dieren hebt.

Ik heb altijd honden gehad en ik zou ze absoluut niet opgeven; ik heb deze behoefte en passie aan mijn man uitgelegd voordat we trouwden en hij accepteerde dat graag. En NOOIT, om welke reden dan ook, zou ik mijn hond opgeven en, en precies dit NOOIT... zegt alles!!

 

In 1969 kreeg ik mijn eerste hond (een geschenk van mijn vader) en dat groeide door tot het opvangen van "zwerfhondjes" ... en toen een wolf van 50 kg, die achterlaten was in de buurt van een stal (een super-hond... twee nachten na aankomst "redde" hij onze dochter van een aanval door op de schouders te springen van de aanvaller).