Omgeving

Jan120
Level 2
Enschede, Netherlands

Omgeving

Goedemiddag, ik heb vaak vragen van huurders hoe de omgeving er uit ziet....Ik heb een profesionele Drone opname laten maken en deze ook op youtube gezet. Hoe kan ik huurders hierop wijzen Airbnb blokeerd (hidden) urls in het account

8 Antwoorden 8
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

wel een cool idee 😉

Ik zou een jpg bestand maken waar je de url in zet, en die bij de foto's plaatsen. Mensen moeten dan wel overtypen en kunnen niet klikken maar zo kun je wel de video laten zien.

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Da's een heel slimme oplossing inderdaad :). Die ga ik zeker onthouden.

Jan120
Level 2
Enschede, Netherlands

je zou het kunnen bekijken als je op youtube zoekt met de woorden: enschede airbnb hd        een url kan ik hier niet neer zetten want die word toch hidden.gr jan               https://www.youtube.com/watch?v=kti9tdsg-is

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Kennelijk niet in het community center :). De link werkt prime hier. Ik meende trouwens al bij het eerste beeld de Stroinkslanden te herkennen :). Mooi idee zo! nu nog een leuk muziekje erbij of iets van gesproken tekst.

Jan120
Level 2
Enschede, Netherlands

inderdaad in het community center blijft de link wel staan en inderdaad stroinklslanden ongeveer 500 meter van de duitse grens

Bertrand19
Level 3
Geraardsbergen, Belgium

de omgeving kan je ook gewoon bekijken op google maps, streetview. meeste mensen doen dit wel. ik zou me willen afmelden, advertentie verwijderen omdat je geen rechtstreeks contact kan maken met huurders.  maar vind dit nergens terug, kan iemand me helpen?? thx erika

Jan120
Level 2
Enschede, Netherlands

begrijp niet wat je zeggen wil

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Als je wilt dat je vraag gelezen wordt kun je beter even een eigen draadje aanmaken en daar de vraag stellen in plaats van in een antwoord op een vraag die niet gerelateerd is aan je probleem :).

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf