Wat verzorgen jullie als ontbijt voor de gasten?

Vincent0
Level 2
England, United Kingdom

Wat verzorgen jullie als ontbijt voor de gasten?

Hallo allemaal,

 

Ik vroeg me af wat verschillende mensen doen als ontbijt voor de gasten.

 

Houden jullie er rekening mee als mensen uit het buitenland komen of ga je juist specifiek een echt Nedrlands ontbijt verzorgen?

 

Ik zelf zorg meestal voor de Engelse/Amerikaanse cereals en melk en dan een lekker brood, met eieren, spek, ham en kaas. Dat soort dingen. Ik heb tot nu toe nog niet bolletjes and lekkere broodjes gedaan, puur om de kosten een beetje te beperken. Maar misschien is dat toch een leuk idee.

 

Zijn er bepaalde dingen waar je goede reacties op hebt gekregen?

 

Laat het me weten 🙂

 

Groetjes,

 

Vincent

2 Antwoorden 2
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Hoi Vincent,

 

Ik vind het ontbijt een van de leukste dingen van het verhuren dus ik heb een heel uitgebreide menu keuze zowel warm als koud.
In het begin gooide ik bijna alles op tafel en gooide nadien meer dan de helft weg.
Ik heb nu ontbijtlijsten waarop alle opties staan en dan kunnen gasten aanvinken wat ze graag zouden willen hebben, waar ze dat willen hebben (op de kamer of in de woonkamer) en op welk tijdstip. 
Ik krijg er altijd enorm goede reacties op, staan ook in mijn recensies en ik ben er eerlijk gezegd elke keer wel weer trots op 😉

Vincent0
Level 2
England, United Kingdom

Oh wow, dat is wel heel cool 🙂

 

Foto! Wil wel graag je lijst zien. Heb je hem ook mooi gemaakt met een Airbnb logo?

 

Ik heb een want op mijn WC beneden met verf in een krijtbord veranderd. De mensen laten dan altijd leuke berichten en tekeningen achter na hun verblijf. Is ook altijd een leuke verassing als ze dat doen. Wij schrijven altijd een leuk welkomst bericht erop met een tekening erbij. 

 

Dat werkt ook echt heel leuk. Blijft er dan een tijdje staan totdat de volgende gast komt. Een soort van gasten boek maar dan anders! 🙂

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf