Bianca621 Level 1 Identificatie Identificatie gaat steeds mis Laatste reactie Identificatie gaat steeds mis Laatste reactie
Loes45 Bakel, Netherlands Level 2 4 sterren Pfff, dan is er een gast helemaal tevreden en krijg je een g... Laatste reactie Pfff, dan is er een gast helemaal tevreden en krijg je een goed geschreven recensie maar geven ze toch 4 sterren, terwijl ze ... Laatste reactie
Twan21 Oirschot, Netherlands Level 1 Boeking annuleren Hoe kan ik een boeking annuleren? Laatste reactie Hoe kan ik een boeking annuleren? Laatste reactie
Sybe Terneuzen, Netherlands Community Manager Op welke evenementen bereid jij je dit jaar voor? Hoi allemaal! Met carnaval op vele plaatsen net achter... Laatste reactie Hoi allemaal! Met carnaval op vele plaatsen net achter de rug en onze boerenkiel en hoofdtooi weer in de kast, is het e... Laatste reactie
Sybe Terneuzen, Netherlands Community Manager Hoe krijg je een goede recensie? Hoi allemaal, Recensies zijn een belangrijk onderdeel... Laatste reactie Hoi allemaal, Recensies zijn een belangrijk onderdeel van de Airbnb-community. Ze vertegenwoordigen een maatschappelij... Laatste reactie
Ronald114 Ouddorp, Netherlands Level 5 Superhost melding Het is heel Nederlands om wanneer je beloond wordt te reage... Laatste reactie Het is heel Nederlands om wanneer je beloond wordt te reageren met ach, ja, nou en... Doe maar gewoon..... Nou, ik ben heel ... Laatste reactie