Laten je gasten eten achter? Wat doe je ermee? 🥘

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Laten je gasten eten achter? Wat doe je ermee? 🥘

AirbnbEtenAchtergelatenDoorGasten.jpg

Hallo allemaal! 👋

Vandaag wil ik graag een discussie starten over een onderwerp dat betrekking heeft op veel aspecten van het hosten. Ik zou graag willen weten of je tijdens je ervaring als host gasten bent tegengekomen die voedselwaren achterlieten in je keuken of koelkast.

Heb je wel eens meegemaakt dat gasten niet al het eten opaten dat ze hadden meegenomen?  Wat doe je met de voedselwaren zoals pindakaas, chocoladepasta, chips, kaas, etc.? Bewaar je het op een of andere manier? Doneer je het? Of gooi je het weg?

Ik wacht met nieuwsgierigheid op jullie antwoorden! 🍽

Quincy 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

20 Antwoorden 20
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Oh zo! Goed om te weten en dank voor het plaatsen @Patricia3617 ❤️ 

-----

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat is slim gedaan! Jij ook een fijne dag! 😊 @Patricia3617 

-----

Paul-En-Helena0
Level 1
Sint Jacobiparochie, Netherlands

Dag Quincy

Dat voedingsmiddelen zijn achterlaten kom ik ook regelmatig tegen. Alles wat open is gooi ik weg. Wat dicht is geef ik weg. 

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

Hoi Quincy , ik heb vrij vaak dat er wat in de koelkast of vriezer achterblijft. Alles wat open is gaat de kliko in en wat dicht is zet ik soms in de voorraadkast voor volgende gasten of ik gebruik het zelf. Weleens gehad dat er een hele lade van de vriezer vol met overheerlijk eten lag van nogal goed verdienende longstayers. Behalve eten hadden ze een TV , allerlei fitnessapparatuur en ongeveer een kuub aan kartonnen dozen achtergelaten van dingen die ze allemaal besteld hadden haha.

Mijn man zei weleens , we hebben er drie zoons bij (in dit geval dus). Trouwens de eigenaar van de shoarma tent in het dorp vroeg mij eens "blijven ze voor altijd ? Als ik op de zaak kom is de eerste bestelling steeds van hun". Tot ze ontdekten dat er ook een spare-rib express bestond en soms stonden er 3 autootjes van eettenten om te bezorgen. Was echt mooi om mee te maken , dat waren jongens uit Schotland en we hebben ook een afscheidsdineetje gehouden toen ze weggingen. Heerlijk om aan terug te denken. 

Dus of ik vind veel of ik vind niets en is alles weg , ook mijn spullen zoals koffie , olie en laatst scheerschuim maar dat gebeurt nou eenmaal en ik vul het gewoon aan. 

Fijne dag allemaal en geniet van het zonnige weer !!

Geopende verpakkingen geven wij aan onze kippen, dwergeiten enz...(pindakaas aan de vogels)  verbruiken wij zelf. Weggooien is voedselverspilling, en dat kan niet de bedoeling zijn

Ik bedoel de gesloten verpakkingen verbruiken wij zelf.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf