Pauzeren

Hanne679
Level 1
Ghent, Belgium

Pauzeren

Door een fout in de administratie in onze gemeente blijkt dat we onze ruimte niet kunnen blijven verhuren.  We willen nu op zoek naar een alternatief of wat de mogelijkheden verder zijn. Mogelijks moeten we onze ruimte (een yurt) verplaatsen. Wij hebben reservaties tot december, die zouden we nog kunnen behouden, maar ik wil geen nieuwe reservaties meer.

Als je jou advertentie pauzeert, blijft het dan nog zichtbaar voor de mensen die al gereserveerd hebben? Kan ik best vanaf morgen de kalender pauzeren dan of ga ik beter offline?

 

Dankje voor jou hulp.

Groet, Hanne.

1 Antwoord 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Pauzeren of verbergen zorgt ervoor dat je advertentie niet meer zichtbaar is in zoekresultaten en in je profiel of homepage.

https://www.airbnb.nl/help/article/476

Uiteraard blijven uitstaande reserveringen gewoon actief.

Ik weet niet of men via de directe URL naar de listing deze dan alsnog kan zien, maar dat is eenvoudig te testen.

 

Alternatief:

Je kunt ook in "kalenderbeschikbaarheid" de optie "beschikbaarheidsvenster" zetten op "datums zijn standaard niet beschikbaar", dan blijft advertentie wel zichtbaar, maar geen resultaat meer in het zoeksysteem en niemand kan boeken omdat er geen beschikbare data zijn.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf