Superhost melding

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Superhost melding

Het is heel Nederlands om  wanneer je beloond wordt te reageren met ach, ja, nou en...

Doe maar gewoon.....

Nou, ik ben heel blij met de toeters en bellen waarmee gemeld wordt dat ik weer superhost ben.

Worden is één, blijven is heel prettig.

De open deur dan ook nog maar even: al die blije gasten met hun blije honden maakt me gelukkig.

Loon naar werken.

8 Antwoorden 8
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

@Ronald114 gefeliciteerd hoor! Ik ben al vele jaren superhost, maar het is  elke keer toch weer  een blijk van erkenning dat je "goed bezig bent" . Gasten op hun gemak stellen en zich laten voelen als mijn welkome gasten  is  superleuk! Nadat ze weg zijn  bedank ik ze dat ze zo'n leuke  /prettige gast waren. en. zeg bij voorbaat dat ik ze  zeker een 5 sterren recensie ga geven. Dat werkt heel goed   🙂

 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Gefeliciteerd 🥳 

 

het is zeker fijn om de erkenning te krijgen voor het harde werken en je mag er absoluut trots op zijn!

Arie-and-Henrieta0
Level 2
Buren, Netherlands

Wij zijn erg blij met onze erkenning Superhost. In juni zijn wij gestart met ons gastenverblijf. We genieten erg van onze gasten. En dat stralen wij uit naar hen. Wij vinden de persoonlijke contacten van toegevoegde waarde. Ons gastenverblijf staat naast onze boerderij.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Nog gefeliciteerd @Ronald114! 🤩

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Thanks!!!!

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Ronald114 Nog van harte gefeliciteerd! En je hebt helemaal gelijk, wij vinden het ook iedere keer weer heel een hele fijne erkenning.

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Dank!!

Patricia3617
Level 8
Maaseik, Belgium

Hallo Ronald , ik wens je een dikke proficiat, wij zijn ook kersverse SuperHost per 1 januari 2023 en zijn wel  fier, het is zo ,n fijn gevoel om herkenning te krijgen , te weten dat je goed bezig bent is echt de kers op de taart, 

Geniet ervan en doe zo verder zou ik zeggen , 

SUCCES;

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf